دو هزار و ۴۲۲تعاونی راکد در قزوین وجود دارد

دو هزار و ۴۲۲تعاونی راکد در قزوین وجود دارد

به گزارش خبرگزاری ام ویک از قزوین؛ «روح الله زارعی» رئیس اتاق تعاون استان قزوین در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته تعاون و با حضور مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین برگزار شد، گفت: در استان ۹ اتحادیه تعاونی های مسکن، مصرف، دامداری، حمل و نقل، کشاورزی و مرغداران وجود دارد که اعضای آنها توسط اتحادیه ها تعیین می شوند.

رئیس اتاق تعاون استان قزوین اظهارکرد: از مجموع ۳هزار تعاونی در استان قزوین، ۹۹۹تعاونی فعال هستند و دو هزار و ۴۲۲ تعاونی راکد وجود دارد که به دلیل عدم فعالیت باید تعیین تکلیف شوند.

امسال ۲۲۰ واحد مسکونی به نانوایان واگذار می شود

زارعی با اشاره به حل مشکلات تعاونی ها گفت: مشکلات تعاونی ام ویک منطقه یک آموزش و پرورش، تعاون مسکن ارتش و تعاونی نانوایان حل شد و واحدهای در دست ساخت  تعاونی نانوایان اکنون ۹۰درصد پیشرفت فیریکی دارد و امسال ۲۲۰واحد مسکونی به نانوایان واگذار می شود.

وی بیان کرد: ۷۰ درصد اعتبارات متعلق به بانک تعاون است و برای اولین بار تصویب شد به بخش مسکن هم وام اعطا شود و تعاونی ها می توانند از طریق گشایش حساب، وام بگیرند.

راه اندازی تعاونی تولید ماهی در منطقه گردشگری الموت

رئیس اتاق تعاون استان قزوین در ادامه با اشاره به ظرفیت های گردشگری بخش تعاون گفت: در منطقه الموت با ظرفیت های طبیعی و تاریخی که وجود دارد تعاونی تولید ماهی راه اندازی شده و برخی تولیدات واحدها از ۱۰۰ تن تا هزار تن در سال فعال شده و در منطقه طارم نیز تعاونی‌های زیتون ساماندهی شده است.

 این مدیر اظهارکرد: درصددیم روستائیان را به تشکیل تعاونی‌های منابع طبیعی تشویق کنیم تا افراد توانمند و باتجربه وارد فعالیت های پرورش دام سبک شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دو هزار و ۴۲۲تعاونی راکد در قزوین وجود دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دو هزار و ۴۲۲تعاونی راکد در قزوین وجود دارد"، کلیک کنید.