معرفی 5 شانژمان با کیفیت

شیمانو شرکت چندملیتی ژاپنی سازندهٔ تجهیزات دوچرخه، روئینگ و قرقرهٔ ماهی‌گیری است. همچنین تا سال 2005 سازندهٔ ابزار گلف و تا سال 2008 سازندهٔ دندهٔ اسنوبرد بود. مقر شیمانو در ساکای ژاپن است و 43 شرکت تابعه دارد. کارخانه‌های اصلی شیمانو در چین، مالزی و سنگاپور قرار دارند.

فروش محصولات شیمانو 50٪ بازار جهانی تجهیزات دوچرخه سواری را شامل می‌شود. محصولات آن شامل تجهیزات پیشران، ترمز، چرخ ،پدال، طبق عوض کن،شانژمان و… برای دوچرخه‌های جاده، کوهستان و هایبرید است.

شرکت ایتالیایی کامپانیولو و شرکت آمریکایی اس رم رقیبان اصلی  شانژمان شیمانو در بازار دوچرخه هستند. با افزایش ناگهانی فروش دوچرخه در ایالات متحده در دههٔ 1970 که نیاز آن بیش از ظرفیت تولید کنندگان اروپایی بود، شیمانو و یک تولید کنندهٔ ژاپنی دیگر به نام سان‌تور به‌سرعت وارد شدند تا ظرفیت خالی را پر کنند. سان‌تور روی بازیافت دستگاه‌های موجود تمرکز کرد؛ در حالی که شیمانو توجه خود را معطوف به بازاندیشی سیستم‌های اولیه کرد و نوآوری‌هایی مانند تعویض دندهٔ پوزیترون و هرزگرد جلو را برای محصولات کم‌قیمت ارائه کرد.

معرفی 5 شانژمان با کیفیت

در دههٔ 1980 نوآوری‌های فناورانه و هزینهٔ کمتر محصولات شیمانو باعث شد که سازندگان سنتی اروپایی تجهیزات بخش بزرگی از بازار خود را از دست دهند. در این دوره، برخلاف روش بازاریابی ارائهٔ نوآوری‌ها در زمینهٔ محصولات گران‌قیمت و اعتماد به تقاضای مشتری برای تقلید از پیشگامان، همراه با صرفه‌جویی برای آوردن آن‌ها به بازار انبوه، شیمانو و سان‌تور فناوری‌های تازه‌ای را در پایین‌ترین سطح قیمتی بازار دوچرخه معرفی کردند. این فناوری‌ها از تکنیک‌ها و مواد ارزان‌تر و غالباً سنگین‌تر و کم‌دوام‌تر بهره می‌بردند و هنگامی به سوی بازار سطح بالا حرکت می‌کردند که خود را در سطح پایین تثبیت کرده‌باشند.

در دورهٔ 1980 تا 1983، شیمانو سه بسته با فناوری ای‌ایکس ارائه کرد. ویژگی‌های این قطعات، سبک آیرودینامیکی، ترمز های دوچرخه با کشش مرکزی، دستهٔ ترمز با سیم پنهان و پدال دوچرخه ارگونومیک بود. با سلطهٔ شیمانو بر بازار در دههٔ 1990 به‌سرعت منتقدان احساس کردند شیمانو با نیت انحصاری در حال تبدیل به حاکم بازار است. این نگاه بر پایهٔ این واقعیت بود که شیمانو متمایل به سرهم‌کردن همهٔ قطعات خود با یکدیگر بود. در نتیجه، هرگاه یکی از قطعات شیمانو مورد استفاده قرار می‌گرفت، باید همهٔ قطعات دوچرخه نیز محصولات شیمانو می‌بودند تا با آن قطعه سازگار باشند. رقیبان اصلی شیمانو یعنی کامپانیولو و اس‌رم نیز طراحی‌های اختصاصی داشتند تا فرصت اختلاط و تطبیق قطعات را محدود کنند.

شیمانو متعهد به استفاده از فلزات در اجزای آن باقی مانده است. با توجه به بدن کامپوزیت کربن در سخت شامه آس پدال PD-9000 جدید، ما باید بگوییم که شیمانو یافت کربن یک جایگزین مناسب برای طرح آلیاژ طولانی شاغل آن است.

کدهای تاریخ مهر زده شده و یا حک شده به طوریکه از دیگر علامت های موجود به خوبی باز شناخته می شود. بسیار ساده است که کد تاریخ با شماره مدل الفبایی عددی اشتباه گرفته شود. کد بر روی لبه خارجی و یا مرکز میله ها و هاب در عقب قامه زیر نشانه گذاری در لوله زین و بر روی زنجیر چرخ دوچرخه قرار دارد. در قامه ممکن است حروف در فضای 3 میلیمتری و به صورت دایره ظاهر شوند. در حداقل برخی از شانژمان دوچرخه عقب کد تاریخ در وجه داخلی بخش بیرونی مهر می شود. در حداقل برخی از کاسه دو شاخ های دوچرخه کد در قسمت زیرین دوشاخ مهر شده است و در زمان نصب کاملاً قابل مشاهده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی 5 شانژمان با کیفیت" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی 5 شانژمان با کیفیت"، کلیک کنید.