راهنمای انتخاب و خرید پمپ استخر ایمکس مدل SPH150 ا SPH150

پمپ ایمکس SPH150 با قدرت 1/2 1 اسب بخار

پمپ ایمکس SPH150 با قدرت 1/2 1 اسب بخار جهت سیرکوله آب استخر و جکوزی بکار می رود. کمپانی ایمکس از برندهای مطرح روز دنیا در زمینه ساخت تجهیزات استخر و جکوزی است که تحت لیسانس استرالیا می باشد. شرکت ایمکس تولید کننده پمپ های تصفیه آب استخر و جکوزی در مدل های مختلفی از جمله  SPH , SB, SC و … می باشد.

انتخاب پمپ مناسب برای سیرکوله آب استخر و جکوزی بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله: حجم استخر، فاصله استخر تا محل تصفیه خانه، نوع و سایز فیلتر طراحی شده برای استخر. پمپ استخر ایمکس مدل SPH150 ا SPH150 با 5 قدرت مختلف ارایه می شود که ا ز سری پمپ ها با صدای کم می باشد. جنس بدنه پمپ SPH150 از ABS می باشد. همچنین این پمپ دارای شفت استیل  316 بوده و استرینر آن از جنس فایبرگلاس می باشد.

مشخصات تماس با کارشناسان پایپ تهران

پایپ تهران به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های بازرگانی کشور از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با هدف تأمین، تجهیزات و تاسیسات صنعتی و ساختمانی آغاز نمود و در بیش از دو دهه فعالیت خود توانست بخش وسیعی از نیازمندی‌های صنایع مختلف کشور از قبيل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی ساختمان، صنایع غذایی

آدرس تهران ،چهار راه گلوبندک خیام شمالی روبروی دادگاه جرائم اقتصادی پلاک928 (بازار تهران)
تلفن1 2155699825
تلفن2 2155699826
تلفن3 2155610448
تلفن4 2155610449

راهنمای انتخاب و خرید پمپ استخر ایمکس مدل SPH150 ا SPH150

ویژگی های پمپ تصفیه استخر ایمکس Emaux مدل SPH150

  • پمپ تصفیه استخر ایمکس Emaux سری SPH با قدرت الکترو موتور از 1 hp تا توان 3 hp و بصورت تک فاز با سایز اتصالات ورودی 2 اینچ و خروجی ½ 1 اینچ به همراه مهره ماسوره باکالیت ساخته و ارایه میشوند که مناسب جکوزی ها ، حوضچه های آب سرد ، استخرهای عمومی و خصوصی می باشند.
  • پمپ های تصفیه استخر ایمکس Emaux در چهار مدل EPH ، SC و SB و SPH موجود و قابل ارایه در بازار می باشند.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی و توان بالا با آبدهی های متفاوت دلیل دیگری بر اقتصادی بودن و پر کاربرد تر بودن پمپ های ایمکس شده است.
  • پمپ تصفیه استخر ایمکس Emaux با داشتن سیل مکانیکی و شفت استیل 316 و بدنه استرینر پمپ از جنس فایبر گلاس تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن خوردگی و زنگ زدگی و افزایش کیفیت و بازدهی بالا کرده است.
  • االکتروپمپ تصفیه آب ساخت کمپانی EMAUX مدل SPH150 با قدرت 1/5 اسب بخار و اتصالات  1/2 1 اینچ ، مجهز به استرینر و تکفاز ، بیشترین آبدهی 24m3/h در ارتفاع 6 متر وکمترین آبدهی 8m3/h در ارتفاع 18 متر

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید پمپ استخر ایمکس Emaux مدل SPH150 به قسمت قیمت و مشخصات فنی در همین صفحه مراجعه فرمایید.

مشخصات پمپ استخر ایمکس EMAUX مدل SPH150:

عملکرد این پمپ به این شکل است که آب استخر از اتصالات ورودی به پمپ وارد می شود، سپس با کمک یک صافی ذرات و آشغال ها از آب جدا می شود و آب تمیز از طریق اتصالات خروجی به سمت استخر روانه می شود.بدنه این پمپ از پلی کربنات مقاومی ساخته شده است که در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است. همچنین این پمپ از سیل مکانیکی، استرینر، تکفاز و شفت استیل 316 بهره می برد و می تواند تا چندین سال به راحتی کار کند. سایز اتصالات ورودی این پمپ 2 اینچ و سایز اتصالات خروجی آن 1.5 اینچ است.

یکی از مزایای پمپ تصفیه استخر ایمکس SPH150 این است که از گواهی IPX5 بهره می برد و نشان می دهد که این پمپ از مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و رطوبت برخوردار است. این پمپ از قدرت 1.5 اسب بخار بهره می برد و برای استخرهایی با حجم متوسط 35 تا 55 مترمکعب کاملا مناسب است. این پمپ مصرف انرژی بهینه و بازدهی بالایی دارد به همین دلیل ارزش خرید آن بالا است. دبی این پمپ در ارتفاع 18 متری 8 مترمکعب بر ساعت است. این پمپ در ارتفاع 16 متر 10 مترمکعب بر ساعت، در ارتفاع 12 متر 17 مترمکعب بر ساعت و در ارتفاع 8 متر 22 مترمکعب بر ساعت آب دهی می کند.

  • پمپ های سری SPH با صرف انرژی کم و توان بالا یکی از مدل های اقتصادی و پرکاربرد در زمینه پمپ های سیرکوله می باشد.
  • این سری پمپ های ایمکس به همراه استرینر ارایه می شوند.
  • پمپ EMAUX سری SPH دارای شفت استیل 316 بوده و بدنه استرینر پمپ از جنس فایبرگلاس می باشد.
  • پمپ ایمکس SPH150 با قدرت 1/2 1 اسب بخار و تکفاز بوده و جهت سیرکوله آب استخر، جکوزی، حوضچه های آبسرد و … بکار می رود.
  • پمپ EMAUX SPH دارای اتصالات ورودی 2 اینچ و خروجی 1/2 1 اینچ می باشد.

نحوه انتخاب پمپ ایمکس مناسب سیرکوله آب استخر:

محاسبه پمپ مناسب جهت تصفیه آب استخر و جکوزی با داشتن حجم استخر، فاصله استخر تا محل تصفیه خانه، نوع و سایز فیلتر طراحی شده برای استخر ممکن است.

محاسبات و توضیحات پمپ سیرکوله آب استخر و جکوزی

به منظور طراحی و انتخاب پمپ مناسب برای سیرکوله آب استخر و جکوزی عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت از جمله: حجم استخر، مدل فیلتر، فاصله استخر تا محل تصفیه خانه، افت فشار در کل سیستم، سرریز و یا اسکیمری بودن استخر و …. برای انتخاب پمپ مناسب سیرکوله آب استخر و جکوزی باید بدانیم که قدرت الکتروموتور ملاک نیست بلکه میزان جریان آن مهم است. همچنین باید بدانید که چند متر مکعب آب در استخر وجود دارد و آن را با سرعت جریان پمپ مطابقت دهید.

بعنوان یک قانون کلی، باید تمام آب یک استخر خصوصی و سرپوشیده در یک دوره 8 ساعته و برای استخرهای عمومی و سر باز 6 ساعته فیلتر شود.

4 گام آسان برای انتخاب پمپ مناسب سیرکوله آب استخر و جکوزی

ما توصیه می کنیم 4 گام آسان را برای بررسی مناسب بودن پمپ ایمکس SPH150 و انتخاب پمپ مناسب استخر شنا دنبال کنید. مراحل زیر یک راهنمای ساده در مورد چگونگی انجام این کار است:

گام 1:

حجم استخر خود را محاسبه کنید.

حجم (متر مکعب) = طول (متر) * عرض (متر) * عمق (متر)

اگر استخر عمق یکسانی ندارد، می توانید از عمق متوسط استفاده کنید.

اگر استخر شما دایره ای است، می توانید حجم را با استفاده از فرمول محاسبه کنید.

V = π r²h

گام 2:

دبی مورد نیاز را برای گردش آب استخر در 8 یا 6 ساعت محاسبه کنید.

از آنجا که آب باید در عرض 8 یا 6 ساعت به گردش در بیاید، باید رقم حجم آب را بر 8 یا 6 تقسیم کنید تا رقم متر مکعب در ساعت بدست آید.

برای مثال:

100 متر مکعب ÷ 8 ساعت = 16.67 متر مکعب در ساعت

گام 3:

یافتن میزان هد پمپ.

میزان افت فشار را در سیستم گردش آب از پمپ تا ورودی به استخر محاسبه نمایید.

دقت داشته باشید افت فشار در تمامی تجهیزات شامل سیستم لوله کشی، فیلتر شنی، مبدل حرارتی و … که در مسیر حرکت آب قرار دارد باید در نظر گرفته شود. از مجموع افت فشارها و اضافه کردن فشار لازم در زمان خروج از لوله و افزودن درصدی بابت خطا میتوان به هد کارکرد پمپ رسید.

گام 4:

انتخاب پمپ از روی نمودار و یا جدول هد و دبی است.

برای مثال:

بعد از محاسبات مشخص میشود که نیاز به پمپی با دبی 16.67 مترمکعب در ساعت و هد 15 متر را داریم.

خرید پمپ مدار تصفیه ایمکس SPH150

اگر می خواهید برای استخرهای عمومی یا شخصی خود پمپ تصفیه داشته باشید، خرید پمپ تصفیه استخر ایمکس SPH 150 یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. این پمپ از مزایایی مانند گواهی ضد آب، بدنه پلی کربنات و اجزای مقاوم، دبی آب مناسب تا 22 مترمکعب بر ساعت، توان مصرفی بهینه، بازدهی بالا و قدرت 1.5 اسب بخار بهره می برد. قیمت پمپ مدار تصفیه ایمکس SPH 150 با توجه به نقاط قوت و ویژگی های آن به صرفه و مناسب است. اگر قصد خرید پمپ تصفیه استخر ایمکس SPH150 را دارید می توانید این دستگاه را با بهترین قیمت در پایپ تهران تهیه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهنمای انتخاب و خرید پمپ استخر ایمکس مدل SPH150 ا SPH150" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهنمای انتخاب و خرید پمپ استخر ایمکس مدل SPH150 ا SPH150"، کلیک کنید.