امام بزرگوار تحول آفرین در دنیا و بنیانگذار مکتب فکری و سیاسی بود – خبرگزاری ام ویک | اخبار ایران و جهان

امام بزرگوار تحول آفرین در دنیا و بنیانگذار مکتب فکری و سیاسی بود - خبرگزاری ام ویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ام ویک، آیت الله حاجی زاده عضو مجلس خبرگان رهبری ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در تبریز گفت: اگر راه امام را فراموش کرده و یا گم کنیم، سیلی خواهیم خورد. باید جامعه و فرهیختگان و مسیولان دقت داشته باشیم تا خط امام حفظ شود.

وی ادامه داد: سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و شهادت رییس جمهور و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه متواضع و دوست داشتنی که شب و روز نداشت و استاندار انقلابی و سایر شهدای سانحه پرواز را تعذیت و تسلیت عرض می کنم و امیدوارم خداوند ما را در پیمودن راه امام راحل و شهدا موفق کند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت روز دحو الارض گفت: دحوالارض روز گسترش زمین از زیر آب می باشد و آداب و عبادات خاصی برای این روز وارد شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه عالمان در حفظ ارزش های دین تاثیر گذار هستند، افزود: عالمان و فقیهان در طول تاریخ اسلام خدمات ارزشمندی ارایه دادند و دین را حفظ کردند و اگر اینان نبودند دیانتی که از آن برخوردار هستیم وجود نداشت.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در تشییع شهدای خدمت گفت: مردم ما در سر تا سر کشور مخصوصاً آذربایجان شرقی مردمان وفاداری هستند و در تشییع شهدای خدمت وفاداری خود را به افرادی که یک عمر به کشور خدمت کرده بودند، ثابت کردند.

آیت الله حاجی زاده به تبیین شخصیت امام خمینی (ره) پرداخته و افزود: امام راحل تا آخرین لحظات عمر خود نماز شب می خوانند، شجاع و نترس بودند و از دشمنان هیچ هراسی نداشتند و فکر امام راحل، اسلام ناب محمدی بود.

وی تصریح کرد: امام بزرگوار تحول آفرین در دنیا و بنیانگذار یک مکتب فکری و سیاسی بودند، باید راه امام بزرگوار را درست بشناسیم و نگذاریم شخصیت ایشان تحریف شود.

امام جمعه اهر ادامه داد: اگر راه امام را فراموش کرده و یا گم کنیم، سیلی خواهیم خورد. باید جامعه و فرهیختگان و مسیولان دقت داشته باشیم تا خط امام حفظ شود.

وی تاکید کرد: امام اهل معامله و سکوت نبودند و برای حفظ و حیات اسلام از جان، خون و اهل و عیال خود گذشتند.

آیت الله حاجی زاده روز جهانی قدس را از یادگارهای ارزشمند امام راحل برشمرد و گفت: احیای مسایل فلسطین و غزه به برکت امام راحل بود.

وی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرده و تصریح کرد: امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح که بتواند دولت شهید رییسی را ادامه داده و بتواند به نحو احسنت انجام بدهد، مشکلات مردم و جامعه حل شود. رییس جمهور باید فرد دلسوز و کارآمد باشد و شب و روز کار کند و جهادی باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امام بزرگوار تحول آفرین در دنیا و بنیانگذار مکتب فکری و سیاسی بود – خبرگزاری ام ویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امام بزرگوار تحول آفرین در دنیا و بنیانگذار مکتب فکری و سیاسی بود – خبرگزاری ام ویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.