عرضه نان باکیفیت اولویت اول استان مرکزی باشد – خبرگزاری ام ویک | اخبار ایران و جهان

عرضه نان باکیفیت اولویت اول استان مرکزی باشد - خبرگزاری ام ویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ام ویک، فرزاد مخلص الایمه عصر شنبه در نشست کارگروه آرد و نان استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی نانوایی ها از هفته آینده در استان مرکزی، اظهار کرد: به نانوایی هایی که کیفیت بیشتری داشته باشند و موجب رضایت مردم شوند، خدمات کامل تری ارایه می شود.

استاندار مرکزی با تاکید بر ایجاد موج تولید نان کامل در استان، ادامه داد: همه برای الگو شدن استان مرکزی در عرضه نان کامل تلاش کنند.

مخلص الایمه با بیان اینکه عرضه نان باکیفیت در اولویت اول استان مرکزی قرار بگیرد، گفت: فروشگاه هایی برای عرضه نان حجیم کامل در اراک مشخص شوند.

فعالیت 1600 نانوایی در استان مرکزی

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: 1600 نانوایی در استان مرکزی فعالیت دارند.

غلامرضا ملکی افزود: تولید و عرضه نان کامل نیز که از این استان آغاز شده و باید به الگوی کشوری تبدیل شود.

وی با اشاره به انجام 60 فقره بازرسی از مراکز خرید گندم در استان مرکزی، اظهار کرد: 402 فقره نمونه برداری و 4020 مورد آزمایش نیز از این مراکز انجام شده است.

مدیرکل غلات و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: 250 هزار تن خرید گندم از کشاورزان انجام و 100 هزار تن به دیگر استان ها ارسال شده است.

ملکی با اشاره به مصرف 170 هزار تن آرد در سال گذشته در استان مرکزی افزود :150 هزار تن از این میزان صرف تولید نان شد و بقیه آرد مصرفی به بخش صنف و صنعت اختصاص داده شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با یادآوری 12 کارخانه آرد در استان ادامه داد: 11 کارخانه فعال است و ظرفیت تولید آرد استان 65 هزار تن است.

رتبه نخست استان مرکزی در اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی ها

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز در این کارگروه از کسب رتبه نخست کشوری استان در سال گذشته در اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی ها خبر داد.

علی صفری افزود: بیش از 700 متخلف پارسال در واحدهای آردبر توسط اداره کل صمت شناسایی شد.

وی با اشاره به بیش از هزار تن صرفه جویی در آرد استان مرکزی در سال گذشته اظهار کرد: 17 هزار و 836 مورد بازرسی از نانوایی های سطح استان انجام و 3461 پرونده به تعزیرات ارسال شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: شهرستان تفرش و دلیجان از لحاظ تخلف یابی ضعیف است وتخلف یابی در شهرستان محلات و آشتیان متوسط و در باقی شهرستان ها بالای 15 درصد بود.

صفری مجموع تخلفات در استان در بهمن ماه پارسال را 410 مورد عنوان کرد و افزود: 482 پرونده به تعزیرات ارسال شد.

وی بیان کرد: از 321 مورد تخلف در اسفند پارسال، 106 مورد به تعزیرات ارجاع شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عرضه نان باکیفیت اولویت اول استان مرکزی باشد – خبرگزاری ام ویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عرضه نان باکیفیت اولویت اول استان مرکزی باشد – خبرگزاری ام ویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.