آمادگی کامل استان کهگیلویه و بویراحمد برای میزبانی از مسافران تعطیلات عید فطر

آمادگی کامل استان کهگیلویه و بویراحمد برای میزبانی از مسافران تعطیلات عید فطر

ام ویک/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل این استان برای میزبانی و اسکان مسافران تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

فرشید کرمی در گفت و گو با خبر نگار ام ویک گفت: ستاد خدمات سفر کشور در آخرین اطلاعیه خود استان کهگیلویه و بویراحمد را جزء استان های مقاصد سفر برای تعطیلات عید سعید فطر به گردشگران معرفی کرده و پیش بینی می شود که حجم زیادی از مسافرت ها به این استان خواهد بود.

وی افزود: در همین راستا ظرفیت تخت های رسمی استان کهگیلویه و بویراحمد به تعداد دو هزار و 500 تخت، و 28 هزار ظرفیت اسکان غیررسمی به صورت کامل در چرخه فعالیت هستند و آمادگی کامل برای میزبانی و اسکان مسافران در تعطیلات عید سعید فطر را داریم.

سرپرست معاونت گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: از آنجایی که بیشترین حجم مسافرت ها را در شهرستان بویراحمد خواهیم داشت بازارچه های نوروزی در مبادی ورودی شهرستان بویراحمد همچنان بر پاست و همین طور در بقیه شهرستان ها برنامه های متنوع و شادی در نظر گرفته شده است.

کرمی همچنین عنوان کرد: ضریب اشغال تخت ها در ایام نوروز در استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به اعلام هشدار های سطح قرمز و نارنجی از طرف سازمان هواشناسی و وقوع بارندگی ها و سامانه های بارشی 70 درصد بوده اما پیش بینی می شود در تعطیلات عید فطر این ضریب حدود 90 درصد باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در چند روز آینده در استان احتمال بارندگی و کاهش دما پیش بینی شده است مراکز اقامتی اضطراری، کمپ و پارک ها برای اسکان مسافران نیز در نظر گرفته شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برنامه های ستاد خدمات نوروزی اکیپ های نظارتی هم به صورت انفرادی و هم به صورت گشت در استان داریم و از امروز تشدید نظارت ها را انجام داده ایم و همکاران ما در ستاد خدمات سفر در حال انجام نظارت های کیفیت خدمات و ایجاد شرایط مطلوب هستند.

کرمی بیان کرد: تمام دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر استان کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات عید فطر برای خدمات دهی به گردشگران همچون ایام نوروز پای کار خواهند بود.

پایان خبر ام ویک 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی کامل استان کهگیلویه و بویراحمد برای میزبانی از مسافران تعطیلات عید فطر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی کامل استان کهگیلویه و بویراحمد برای میزبانی از مسافران تعطیلات عید فطر"، کلیک کنید.