مدیرکل ورزش و جوانان کردستان منصوب شد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری ام ویک از سنندج، با صدور حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، آمنه غلام ویسی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان منصوب شد.

در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به آمنه غلام ویسی آمده است:

نظر به تعهد و تخصص سرکار عالی به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان» منصوب می شوید.

انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان، تلاش و تعامل سازنده با مدیران، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران و صاحبنظران عرصه فرهنگی و جوانان در راستای سیاست ها و تحقق اهداف دولت مردمی و عدالت محور و برنامه های وزارتخانه نسبت به اجرای امور ذیل توجه جدی معمول دارید.

1. اهتمام در رسیدگی جدی به امور جوانان، هماهنگی و برنامه ریزی برای تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با دستگاه های مربوطه برای حل مسایل و مشکلات مبتلا به جوانان.

2. نظارت و توجه به توسعه ورزش همگانی.

3. نظارت و اقدامات لازم و دقیق بر کلیه پروژه های عمرانی مرتبط با آن اداره کل و وزارت ورزش و جوانان

4. اتخاذ سیاست و تدابیر مقتضی به منظور توسعه و گسترش ورزش بانوان

5. نظارت و بازرسی های ادواری نسبت به عملکرد و وظایف محوله به ادارات تابع

6. برنامه ریزی، توسعه و تعمیم ورزش قهرمانی و رسیدگی به امور قهرمانان رشته های ورزشی آن استان.

7. قانون مداری، اجرای متقن قوانین و مقررات مرتبط و شفاف سازی در ساختار نظام مالی و اداری.

8. زمینه سازی به منظور استقرار و تحقق اهداف دولت الکترونیک برای سالم سازی، چابک سازی و کوچک سازی.

9. سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موضوعه.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شان والای مردم شریف استان و فراهم نمودن نشاط و خودباوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید، در ضمن اختیارات مواد (52) و (53) قانون محاسبات عمومی با رعایت کامل قوانین و مقررات به سرکار عالی تفویض می گردد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیرکل ورزش و جوانان کردستان منصوب شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیرکل ورزش و جوانان کردستان منصوب شد"، کلیک کنید.