BlueSkyHunter دسترسی به تحلیل داده‌ها را آسان کرد

BlueSkyHunter دسترسی به تحلیل داده‌ها را آسان کرد

سرویس اشتراکی BlueSkyHunter که روز جمعه راه‌اندازی شد، یک داشبورد آنلاین ارائه می‌دهد که دسترسی به تحلیل‌ها و ابزارهای دیگر برای زمان‌بندی پست‌ها و اتوماسیون پیام‌های مستقیم (DM) را در کنار ویژگی‌های دیگر فراهم می‌کند.

یک استارت‌آپ جدید در حال پاسخگویی به نیاز برای یک مجموعه ابزار همه‌کاره است که برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند حضور و دنبال‌کنندگان خود در Bluesky را رشد دهند، مدیریت کنند و رصد نمایند.

این سرویس که توسط Borut Udovic مستقر در اسلوونی با پشتیبانی توسعه برون‌سپاری شده طراحی شده است، هدفش قرار دادن ابزارهای حرفه‌ای رشد و تحلیل داده‌ها در دست کاربران Bluesky است، از جمله کسانی که ممکن است از شبکه اجتماعی بزرگ‌تری مانند X (توییتر سابق) مهاجرت کرده‌اند، جایی که چنین ابزارهایی مدت‌هاست در دسترس هستند.

این سرویس استفاده از Bluesky را برای خالقان محتوا، برندها و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط آسان‌تر می‌کند. شبکه اجتماعی Bluesky که در حال رشد است، اکنون به بیش از ۳۱.۵ میلیون کاربر دسترسی دارد.

Udovic می‌گوید که او به دلیل فرصتی که این بازار ارائه می‌دهد، هیجان‌زده بود تا روی یک مجموعه ابزار برای Bluesky کار کند.

او توضیح می‌دهد: «معمولاً من خیلی دیر اقدام می‌کنم چون شرکت‌های بزرگ قبلاً سهم بازار را در اختیار دارند. این یکی از دلایلی بود که به سراغ Bluesky رفتم: چون هنوز خیلی زود است … بنابراین معتقدم ورود به بازار برای من آسان‌تر خواهد بود، امیدوارم.»

در حالی که سرویس‌های دیگری برای زمان‌بندی پست‌های اجتماعی وجود دارد، BlueSkyHunter هدفش ارائه مجموعه‌ای گسترده‌تر از ویژگی‌ها است که در آن زمان‌بندی تنها یکی از گزینه‌های موجود است.

در زمان راه‌اندازی، این سرویس ابزارهایی مانند یک کامپوزر برای ساخت ترد (thread) و ابزاری برای ارسال خودکار پیام‌های مستقیم به دنبال‌کنندگان — مانند پیام‌های تشکر به دنبال‌کنندگان جدید — ارائه می‌دهد. یک گزینه برای ارسال پیام‌های پیگیری نیز به زودی در دسترس خواهد بود، برای کسانی که به پیام اولیه شما پاسخ نداده‌اند.

ردیابی عملکرد در Bluesky جنبه کلیدی دیگر این سرویس است، زیرا BlueSkyHunter انواع معیارها و نمودارها را در داشبورد خود ارائه می‌دهد، از جمله مواردی برای ردیابی تعداد کل دنبال‌کنندگان، پست‌ها در ماه، نرخ تعامل، نرخ رشد، بهترین زمان‌های ارسال پست، موضوعات برتر (دسته‌بندی‌ها)، تعامل موضوعی و موارد دیگر. این موارد را می‌توان برای روز، هفته، ماه، سه ماه گذشته یا تمام زمان فیلتر کرد.

علاوه بر ابزارهای اندازه‌گیری و مدیریت محتوا، BlueSkyHunter هدفش کمک به کاربران برای درک آنچه در Bluesky ترند است، می‌باشد. بخشی به نام Viral Posts پست‌های محبوب‌تر در این شبکه اجتماعی را نمایش می‌دهد. این می‌تواند به برنامه‌ریزان محتوا کمک کند تا ترندها و میم‌ها را شناسایی کنند یا قالب‌هایی را پیدا کنند که توسط کاربران دیگر محبوب شده‌اند و می‌توانند از آنها استفاده کنند.

با گذشت زمان، Udovic قصد دارد این ابزار را گسترش دهد تا این پست‌ها را بر اساس موضوعاتی مانند کسب‌وکار، سفر، سیاست و موارد دیگر فیلتر کند.او اشاره می‌کند که در حال حاضر پست‌های سیاسی معمولاً این بخش را تسخیر کرده‌اند.

BlueSkyHunter از طریق یک اشتراک در دسترس خواهد بود و یک دوره آزمایشی رایگان ۴۰ روزه نیز ارائه می‌دهد. یک پیشنهاد ویژه راه‌اندازی، هزینه سرویس را به ۱۵ دلار در ماه کاهش می‌دهد، اگرچه قیمت معمول آن ۲۹ دلار خواهد بود. این تخفیف شامل دسترسی به ویژگی‌های آینده مانند تحلیل مخاطبان و یک دستیار هوش مصنوعی نیز می‌شود.

Udovic می‌گوید که اگر BlueSkyHunter موفق شود، دوست دارد یک برنامه‌نویس تمام‌وقت برای کار روی این پروژه استخدام کند، اما در حال حاضر او با ایمان به پیش می‌رود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "BlueSkyHunter دسترسی به تحلیل داده‌ها را آسان کرد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "BlueSkyHunter دسترسی به تحلیل داده‌ها را آسان کرد"، کلیک کنید.