3 شب هتل رایگان در این جزیره زیبای ایتالیایی!

3 شب هتل رایگان در این جزیره زیبای ایتالیایی!

آفتاب نیوز :

از سال 2023 گروهی از کوهنوران و معدنچیان قدیمی به این فکر افتادند که با تاسیس انجمنی، پیشنهادی دلچسب برای جلب گردشگران به این منطقه کوهستانی ارایه کنند. پیشنهاد آن ها برای گردشگرانی که اهل پیاده روی، کوهنوردی و راهپیمایی کوهستانی هستند، شامل سه شب اقامت رایگان در هتل های منطقه با صبحانه است.

این گروه از کوهنوردان و معدنچیان محلی امیدوارند با ارایه اقامتگاه رایگان در امتداد مسیر دیدنی 500 کیلومتری کیلومتری «سانتا باربارا»، افراد ماجراجو را به سواحل جنوب غربی جذب کنند.

برای استفاده از این خدمات که برای افراد زیر 35 سال و در خارج از فصل توریستی در نظر گرفته شده، به شما «گذرنامه پیاده روی» داده می شود که برای درخواست آن باید ابتدا روی سایت انجمن سی ام اس بی ثبت نام کنید. مهلت فعلی برای بهره مندی از این خدمات تا 15 ژوین است و فصل بعدی آن بین 15 تا 31 سپتامبر 2024 خواهد بود.

شما با پرداخت تنها 5 یورو و یک کمک مالی بدون کف و بدون سقف در وب سایت انجمن می توانید گذرنامه خود را دریافت کنید. سپس باید یکی از پانزده مسیر پیشنهادی را برگزینید.

آنگاه کوپن هایی به نام خودتان از طریق ایمیل برایتان فرستاده می شود که بتوانید با آن ها در بیست و چهار اقامتگاه طرف قرارداد انجمن جا رزرو کنید. بیشتر این اقامتگاه ها شامل هاستل ها و اتاق های مشترک است که هزینه هر شب آن ها به طور معمول حدود 28 یورو است.

رزرو برای بیشتر از یک شب باید در روز های متوالی انجام شود.

با گذرنامه مخصوص پیاده روی هزینه کل اقامت شما در مسیر پرداخت نمی شود و تنها اقامت شب مشمول این خدمات رایگان است. اما کشف مسیر تاریخی و هیجان انگیزی که معدنچیان ساردینیا در طول قرن بیستم از آن می گذشته اند، ارزش افزوده ای برای سفر شماست.

مسیر 30 مرحله ای سانتاباربارا که به نام قدیس حامی معدنچیان نامگذاری شده است، از میان تپه های شنی بلن، جنگل های سرسبز، رخنمون های سنگی، جاده های مالرو مربوط به 800 سال پیش از میلاد، پل های سنگی ساخته شده به دست رومیان باستان، خطوط راه آهن قرن نوزدهمی و نزدیک به 150 معدن متروکه می گذرد. همچنین به مسافران این امکان را می دهد که با ساکنان محلی ساردین آشنا شوند و از غذا های لذیذ جزیره لذت ببرند.

حتی برای ایتالیایی هایی که قبلاً به ساردینیا رفته اند، دیدن این مسیر یک کشف تازه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "3 شب هتل رایگان در این جزیره زیبای ایتالیایی!" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "3 شب هتل رایگان در این جزیره زیبای ایتالیایی!"، کلیک کنید.