۵۱ پروژه آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری افتتاح  می‌شود

۵۱ پروژه آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری افتتاح  می‌شود

ام ویک/چهارمحال و بختیاری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۱ پروژه شرکت آب و فاضلاب در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد کریمی با اعلام این خبر به رسانه‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و آماده‌بهره‌برداری این شرکت در هفته دولت، اظهار کرد: ۵۱ پروژه شرکت آب و فاضلاب در ۱۲ شهرستان استان با  اعتباری بالغ بر ۲۴۴ میلیارد تومان از منابع ملی، استانی، محرومیت‌زدایی و سایر ردیف‌ها در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری و جمعیتی حدود ۱۸۲ هزار و ۸۰۰ نفر از مزایای افتتاح این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

کریمی با اشاره به اینکه اطلاع‌ رسانی از خدمات انجام شده یک ضرورت است و هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح اقدامات و بیان دستاوردهای دولت است، گفت: ۱۹ پروژه از ۵۱ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت سال ۱۴۰۳ مربوط به روستاهای استان و در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی و ۳۲ پروژه مربوط به حوزه شهری و مشترک با دیگر روستاهای استان است.

وی در ادامه گفت: ۳۹ روستا با بیش از ۳۲ هزار نفر جمعیت، از نتایج افتتاح پروژه های آبرسانی روستایی و ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ نفر از جمعیت شهری استان از افتتاح این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری تامین آب، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب، لوله گذاری خطوط انتقال، بهسازی چشمه، احداث مخازن ذخیره آب آشامیدنی، حفر چاه، احداث ایستگاه پمپاژ، آزمایشگاه میکروبی آب، تامین زیر ساخت آب و فاضلاب در نهضت ملی مسکن شهرها، انجام مطالعات و… را از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: از مجموع ۵۱ پروژه، ۱۰ پروژه در شهرستان شهرکرد، هفت پروژه در شهرستان لردگان، ۶ پروژه در شهرستان فارسان، پنج پروژه در شهرستان کوهرنگ، در شهرستان‌های اردل، خانمیرزا، سامان هر کدام چهار پروژه، در شهرستان‌های کیار، بن، فلارد و فرخشهر هر کدام دو پروژه و سه پروژه در شهرستان بروجن به بهره‌برداری می‌رسد.

پایان خبر ام ویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۵۱ پروژه آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری افتتاح  می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۵۱ پروژه آب و فاضلاب در چهارمحال و بختیاری افتتاح  می‌شود"، کلیک کنید.