کار کردن فقط برای جای خواب!

کار کردن فقط برای جای خواب!

آفتاب‌‌نیوز :

بررسی‌ها نشان می‌دهد برای اجاره اتاق در خوابگاه‌ها و پانسیون‌های مناطق مرکزی تهران، هزینه‌ها برای اتاق یک نفره از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و برای اتاق‌های هشت نفره از ۲ تا ۳ میلیون تومان متغیر است. این هزینه‌ها برای کارمندان و کارگران که حقوق وزارت کار سال ۱۴۰۳ معادل ۹ میلیون و ۴۶۶ هزار تومان را دریافت می‌کنند، به ترتیب حداقل ۶۸.۶۸ درصد و حداکثر ۱۱۲.۰۲ درصد از حقوق ماهانه برای اتاق یک نفره و حداقل ۲۱.۱۳ درصد و حداکثر ۳۱.۷۰ درصد برای اتاق هشت نفره را به خود اختصاص می‌دهد. همچنین، خوابگاه‌های پسرانه به دلیل تفاوت در میزان تقاضا، امکانات و نگرانی‌های امنیتی، معمولاً قیمت کمتری نسبت به خوابگاه‌های دخترانه دارند.

هزینه‌های اجاره اتاق در خوابگاه‌ها و پانسیون‌های تهران

سرویس مسکن: بررسی‌ها نشان می‌دهد که برای اجاره یک تخت خواب در اتاق یک نفره در مناطق مرکزی تهران، باید حداقل ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پرداخت شود. این هزینه‌ها برای اتاق‌های هشت نفره حداقل ۲ میلیون و حداکثر ۳ میلیون تومان است.

اجاره اتاق یک نفره بیش از یک ماه حقوق!

با توجه به حقوق وزارت کار سال ۱۴۰۳ که ۹ میلیون و ۴۶۶ هزار تومان است، اجاره یک اتاق یک نفره حداقل ۶۸.۶۸ درصد و حداکثر ۱۱۲.۰۲ درصد از حقوق ماهانه را به خود اختصاص می‌دهد. این در حالی است که اجاره اتاق هشت نفره حداقل ۲۱.۱۳ درصد و حداکثر ۳۱.۷۰ درصد از حقوق ماهانه را شامل می‌شود.

تفاوت قیمت خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه

خوابگاه‌ها و پانسیون‌های پسرانه معمولاً قیمت کمتری نسبت به خوابگاه‌های دخترانه دارند. این تفاوت قیمت به عواملی همچون میزان تقاضا، نوع امکانات ارائه شده و نگرانی‌های امنیتی مرتبط با خوابگاه‌های دخترانه بستگی دارد.

اجاره پانسیون در تهران چند؟

بررسی آگهی‌های نشان می‌دهد برای اجاره پانسیون و خوابگاه در مناطق مرکزی تهران باید ماهانه از ۲ تا۱۱ میلیون تومان هزینه کنید.

به عنوان مثال اجاره اتاق تک نفره در حوالی میدان هفت تیر حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. یک خوابگاه در حوالی میدان انقلاب برای اجاره اتاق یک نفره ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اجاره دریافت می‌کند. اجاره یک اتاق ۸ نفره در خیابان بهشتی حدود ۲ میلیون تومان است. برای یک اتاق ۸ نفره در حوالی میدان انقلاب باید ۳ میلیون اجاره پرداخت کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کار کردن فقط برای جای خواب!" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کار کردن فقط برای جای خواب!"، کلیک کنید.