ورق استیل کیلویی

فلز استیل فلزی پر کاربرد در صنایع مختلف است. در واقع این فلز آلیاژی از فولاد بوده و در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاوم است. استنلس استیل بصورت ورق استیل(ورق استیل 310، 316 و …)، میلگرد استیل و لوله استیل تولید می‌شود و در ساخت تجهیزات صنعتی، دستگاه‌های جراحی، لوازم خانگی، مصالح ساختمانی، طراحی دکوراسیون داخلی، مخازن ذخیره آب و مخازن مواد شیمیایی و محصولات غذایی کاربرد فراوانی دارد.

 

قیمت استیل

قیمت هر کیلو استیل با توجه به ابعاد و آلیاژهای آن مشخص می‌شود. کروم و نیکل از اصلی ترین عناصر تشکیل دهنده این نوع از فلزات هستند. فلز استیل انواع مختلفی دارد و با توجه به نیاز صنایع، از ترکیبات شیمیایی مختلفی ساخته می شود. از مهم ترین عواملی که بر نرخ قیمت استنلس استیل تاثیر گذار است نرخ ارز و قیمت جهانی آلیاژهاست.

 

قیمت انواع میلگرد استیل

لوله استیل

میلگردهای استیل در انواع مختلف و بسته به نیاز مشتریان در ابعاد مختلف تولید می شوند، میلگرد استیل بر اساس نوع و آلیاژهای تشکیل دهنده آن قیمت‌گذاری می‌شوند.

 

قیمت انواع لوله استیل

لوله‌ استیل یکی دیگر از محصولات ساخته شده با استیل است که در صنایع مختلفی مانند تاسیسات ساختمانی و صنعتی، تاسیسات حساس انتقال نفت و گاز در پالایشگاه ها کاربرد دارد، قیمت لوله استیل با توجه به آلیاژهای مورد استفاده در آن قیمت گذاری می شود که هر نوع آن از ویژگی‌های خاصی برخوردار می باشد.

 

قیمت انواع ورق استیل

ورق های استیل کاربردهای فراوانی در صنایع دارد و از مهمترین ویژگی‌ها شاخص آن می‌توان به سطح صیقلی و صاف، ضد زنگ بودن و ظاهر براق اشاره نمود. ورق استنلس استیل به دو نوع رول و شیت در ابعادی مختلف تولید و برای مصارف مختلفی به کار می‌رود.

 

در هنگام خرید ورق‌های استیل به دلیل تنوع زیاد آن باید به نکاتی مانند مقاومت به خوردگی، خواص مکانیکی – حرارتی و موجودیت در بازار توجه نمود. ورق استیل به طور کلی به دو نوع بگیر و نگیر تقسیم می‌شود. لازم به ذکر است ورق‌ها نگیر در صنعت کاربردی‌ترند و در مقابل گران تر هستند.

ورق‌ استیل با توجه به نوع آلیاژ و ابعاد آن قیمت‌گذاری می شود. برای مشاهده ترکیبات شیمیایی و خواص مکانیکی هر یک از آنها می‌توانید از جدول زیر بر روی آن کلیک کرده، مشخصات و جزئیات کامل آن را مشاهده نمایید.

 

مشاوره رایگان جهت خرید استیل

مشاوران شرکت استیل صدرا با توجه به نیاز مشتریان، اطلاعات فنی مورد نیاز، موجودی کالا در بازار و جایگزین های مناسب تر به لحاظ فنی و قیمتی، بهترین پیشنهادات را در اختیار خریداران قرار داده تا بدون دغدغه محصولات استیل مورد نیاز خود را تامین نمایند. بدیهی است قیمت محصولات به عوامل مختلفی نظیر جنس، برند، ترکیب عناصر و … بستگی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورق استیل کیلویی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورق استیل کیلویی"، کلیک کنید.