واکنش مدیرعامل استقلال خوزستان به انصراف آقایی پور در فرودگاه/ سرمربی آینده ما خارجی است

واکنش مدیرعامل استقلال خوزستان به انصراف آقایی پور در فرودگاه سرمربی آینده ما خارجی است

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: جواد آقایی پور در ایران حضور دارد و در حال بررسی پیشنهادات خود است.  

کیوان بابادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ام ویک، در خصوص اینکه سرمربی فصل آینده استقلال خوزستان مشخص شده، اظهار کرد: بله، با گزینه مدنظرمان توافق کردیم و ان‌شاءالله پس از آنکه مجوز‌ها را اخذ کردیم، او را معرفی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه سرمربی جدید داخلی است یا خارجی گفت: خارجی است.

بابادی در مورد اینکه جواد آقایی‌پور در حال سفر به روسیه بوده و او را پای پرواز از حضور در اورنبورگ منصرف کرده‌اند، تصریح کرد: در حال بررسی پیشنهادات خود است و انتخاب را بر عهده خودش گذاشته‌ایم. هر کجا که راحت‌تر است به آنجا برود. من در جریان اینکه او پای پله‌های هواپیما و پای پرواز بوده نیستم ولی همه تیم‌ها می‌خواهند با او قرارداد ببندند. استقلال، پرسپولیس و سپاهان به او پیشنهاد داده‌اند. ما نهایت همکاری را با حفظ منافع باشگاه استقلال خوزستان با او خواهیم کرد.او در ایران است و جایی هم نرفته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه عکس جواد آقایی‌پور در فرودگاه منتشر شده، گفت: من هم امروز ظهر در فرودگاه بودم. شاید رفته پیشواز و استقبال یکی از دوستانش، شاید هم عکس برای گذشته بوده و امروز منتشر شده است. آقایی پور در ایران حضور دارد و در حال بررسی پیشنهادات خود است.  

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش مدیرعامل استقلال خوزستان به انصراف آقایی پور در فرودگاه/ سرمربی آینده ما خارجی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش مدیرعامل استقلال خوزستان به انصراف آقایی پور در فرودگاه/ سرمربی آینده ما خارجی است"، کلیک کنید.