همه وظیفه داریم از رئیس جمهور و دولت چهاردهم حمایت کنیم

همه وظیفه داریم از رئیس جمهور و دولت چهاردهم حمایت کنیم

ام ویک/گیلان فرماندار آستارا، گفت: همه وظیفه داریم که از رئیس جمهور محترم و دولت جدید در راستای تحقق اهداف و برنامه‌هایش حمایت کنیم و باید از همه ظرفیت‌ها برای موفقیت دولت چهاردهم استفاده کرد.

محمدرضا شهاب زاده دوشنبه شب ۸ مرداد ماه در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری‌ ها، مطبوعات و فعالان فضای مجازی شهرستان مرزی بندر آستارا که با حضور معاونان سیاسی و عمران و همچنین مدیران ادارات آبفا، برق و مخابرات در محل فرمانداری آستارا برگزار شد، با بیان اینکه همه وظیفه داریم از دولت چهاردهم حمایت کنیم، افزود: مدیران با قوت خدمت به مردم را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه همه ما خدمت به مردم است و در این راستا نباید از هیچ اقدامی فروگذار باشیم، گفت: مشکلاتی در سطح شهرستان آستارا وجود دارد که مدیران دستگاه‌های اجرایی در این زمینه باید بیش از پیش تلاش کنند.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه ساخت پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان آستارا نباید متوقف شود و تمام دستگاه‌های خدمات رسان به ارائه خدمات به مردم بپردازند، اظهار کرد: همه پروژه‌های نیمه تمام باید برای هفته دولت و دهه فجر آماده بهره‌برداری شوند.

وی، تصریح کرد: شهرداری ها همانطور که در تمامی ایام سال و هفته خدمات رسانی می کنند، ارائه خدمات شایسته را همچنان در دستور کار خود قرار دهند تا رضایت مردم را حاصل شود زیرا مهمترین موضوع در ارائه خدمت، رضایت مردم است.

شهاب زاده، گفت: مشکلات موجود در سطح شهرستان آستارا با همکاری و هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم رفع می‌شود.

فرماندار آستارا به حداقل رساندن مشکلات مردم را هدف مشترک رسانه‌ها و مسئولان شهرستان عنوان کرد و گفت: رسانه ها در توسعه شهرستان مرزی بندر آستارا مسئولان را کمک کنند.

وی افزود: شهرستان آستارا ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد اشتغال و گردشگری دارد و از این رو رسانه ها می توانند در توسعه این شهرستان مهم استان گیلان تاثیرگذار باشند.

فرماندار آستارا در ادامه از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی خواست تا ضمن اطلاع رسانی به مردم در زمینه صرفه جویی در مصرف آب، در شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز آب با اداره آبفای آستارا همکاری داشته باشند. شهاب زاده اظهار کرد: انشعابات غیر مجاز علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید تنش ‌آبی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه، حقوق مشترکان قانونمند را نیز تضییع می‌کند.

وی با بیان اینکه شناسایی انشعاب‌های آب غیر مجاز در پیشگیری از تنش آبی تابستان موثر است، اظهار کرد: انشعاب غیرمجاز آب در کنار خسارت‌های مالی، ضمن هدر دادن حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌کند، بنابراین عملیات شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.

به گزارش ام ویک، شهرستان مرزی بندر آستارا با بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

پایان خبر ام ویک 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همه وظیفه داریم از رئیس جمهور و دولت چهاردهم حمایت کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همه وظیفه داریم از رئیس جمهور و دولت چهاردهم حمایت کنیم"، کلیک کنید.