هات چاکلت با قارچ گانودرما

هات چاکلت در واقع به نوشیدنی ای اطلاق می شود که در آن پودر کاکایو و یا شکلات آب شده در شیر داغ و یا آب جوش حل می شود و معمولا بسته به ذایقه های مختلف می توان به آن خامه نیز اضافه کرد. هات چاکلت معمولا دارای مقادیر غلیظ تری از شکلات در درون خود و دارای شیرینی کمتری می باشد که از این لحاظ با شیر کاکایو بسیار متفاوت خواهد بود البته لازم به ذکر است که برای تهیه ی هات چاکلت معمولا تکه های شکلات را با حرارت غیر مستقیم آب می کنند و برای رقیق تر کردن آن معمولا مقدار کمی شیر و یا آب جوش به آن اضافه می کنند. در نتیجه درصد قابل توجهی از ترکیب هات چاکلت را خود کاکایو تشکیل می دهد.

هات چاکلت با قارچ گانودرما

هات چاکلت گانودرما در واقع یک نوشیدنی هات چاکلت می باشد که به آن عصاره ی قارچ گانودرما هم اضافه شده که منجر به افزایش فواید این نوشیدنی لذیذ شده است. کدام قهوه برای چاقی مناسب است ؟ در کشور ما ایران برای اولین باز شزکت ایرانی دکتر بیز اقدام به تولید و عرضه ی هات چاکلت گانودرما کرده است که تنها شرکت تولید کننده ی این محصول در ایران نیز می باشد. در کنار فرآورده های خوراکی گانودرما از جمله که شرکت دکتر بیز تولید کرده است، هات چاکلت گانودرما تنها نوشیدنی گانودرماست که فاقد کافیین بوده و از این رو برای افرادی که ممنوعیت مصرف کافیین دارند و یا نسبت به مصرف کافیین حساس هستند می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

قیمت هات چاکت گانودرما

تمامی محصولات شرکت دکتر بیز، تنها توسط نمایندگان مستقیم این شرکت عرضه می گردد، قیمت هات چاکلت گانودرما اصل تولیدی شرکت بیز، روی جلد 340 هزار تومان می باشد. اما با خرید از نماینده مستقیم (همین سایت) 42 هزار تومان تخفیف به ازای هر بسته دریافت می نمایید. متاسفانه قیمت هات چاکلت گانودرما در برخی سایت ها به مراتب پایین تر عرضه می شود که به دلیل فروش محصولات تقلبی، تاریخ گذشته یا دستکاری شده می باشد و هات چاکلت گانودرما دکتر بیز تازه و اصل این شرکت به قیمت 398 هزار تومان از طریق همین سایت عرضه می گردد. از تاریخ 1 اردیبهشت 1401 قیمت هات چاکلت گانودرما دکتر بیز از 340 هزار تومان به 398 هزار تومان تغییر کرد.

خواص هات چاکلت گانودرما

قرار گرفتن کاکایوی خالص و با کیفیت در کنار می تواند منجر به اثربخشی بیشتر کاکایو و قارچ گانودرما بر بدن شود. کاکایو خواص بسیار زیادی دارد که مصرف آن می تواند تاثیرات مثبت فراوانی بر سلامتی انسان داشته باشد. کاکایو سرشار از پلی فنول است؛ پلی فنول ها در واقع آنتی اکسیدان هایی هستند که می توانند التهابات درونی بدن را کاهش دهند، جریان خون در بدن را بهبود دهند، فشار خون را کم کنند و سطح کلسترول و قند خون در بدن را بهبود دهند. همچنین مصرف کاکایو علاوه بر اینکه می تواند فشار خون را کم کند می تواند جریان خون در رگها را بهبود داده و درصد ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و همچنین سکته ی قلبی را تا حد بسیار قابل توجهی کاهش دهد.

جالب است بدانید که بر اساس تحقیقات صورت گرفته مصرف کاکایو می تواند منجر به تولید سروتونین در بدن شود که در نتیجه منجر به کاهش استرس شده که می تواند برای سلامت روانی و کنترل افسردگی بسیار مناسب باشد تاثیر مثبت دیگر کاکایو محافظت از افراد در مقابل انواع سرطان هست. وجود مقادیر بسیار زیاد فلاوانول در کاکایو می تواند منجر به تاثیرات آنتی اکسیدانی قابل توجهی در این ماده ی ارزشمند شود و بر اساس مطالعات صورت گرفته مصرف کاکایو می تواند از سلولها در مقابل آسیب مولکول های واکنشی محافظت کرده و در کاهش سرطان های پروستات، سینه، کبد، پانکراس و روده ی بزرگ نقش پر رنگی را ایفا کند.

در کنار فرآورده های خوراکی گانودرما از جمله قهوه گانودرما که شرکت دکتر بیز تولید کرده است، هات چاکلت گانودرما تنها نوشیدنی گانودرماست که فاقد کافیین بوده و از این رو برای افرادی که ممنوعیت مصرف کافیین دارند و یا نسبت به مصرف کافیین حساس هستند می تواند گزینه ی مناسبی باشد. شکلات داغ ترکیب خوشمزه ای از کاکایوی غلیظ و گانودرما در یک نوشیدنی لذیذ است تا شما از نوشیدن آن لذت ببرید. فنجان گرم این نوشیدنی بسیار لذت بخش خواهد بود. قارچ گانودرما از معدود منابعی در طبیعت است که غلظت بالایی از آنتی اکسیدان ها و عوامل ضد التهابی را داراست. ترکیب عصاره این قارچ به همراه کاکایو، یکی از راه های مصرف این گیاه باارزش است . شرکت بیز برای اولین بار در خارومیانه اقدام به تولید و عرضه این محصول نموده است.

اضافه شدن گانودرما به کاکایو می تواند اثزبخشی آن را بیشتر کند و علاوه بر اینکه جذب آنتی اکسیدانهای فراوان موجود در کاکایو را در بدن بهبود می دهد، به دلیل مولفه های پایه ای خود گانودرما، ویژگی های مضاعفی هم به آن اضافه می کند که می تواند تمام خواص ذکر شده از کاکایو را که در بالا به آن اشاره کردیم، موثر تر کند و بدین طریق نهایت بهره وری از مصرف کاکایو را تجربه کنیم. زنان باردار و شیرده، افرادی که در حال شیمی درمانی هستند تا حداقل 6 ماه بعد از آخرین شیمی درمانی خود نباید مصرف کنند، افرادی که دارای پیوند عضو هستند تا حداقل 5 سال پس از پیوند عضو نباید مصرف کنند. هات چاکلت گانودرما در واقع به نوشیدنی ای اطلاق می شود که در آن پودر کاکایو و یا شکلات آب شده در شیر داغ و یا آب جوش حل می شود و معمولا بسته به ذایقه های مختلف می توان به آن خامه نیز اضافه کرد.

هات چاکلت معمولا دارای مقادیر غلیظ تری از شکلات در درون خود و دارای شیرینی کمتری می باشد که از این لحاظ با شیر کاکایو بسیار متفاوت خواهد بود البته لازم به ذکر است که برای تهیه ی هات چاکلت معمولا تکه های شکلات را با حرارت غیر مستقیم آب می کنند و برای رقیق تر کردن آن معمولا مقدار کمی شیر و یا آب جوش به آن اضافه می کنند. در نتیجه درصد قابل توجهی از ترکیب هات چاکلت را خود کاکایو تشکیل می دهد. هات چاکلت گانودرما در واقع یک نوشیدنی هات چاکلت می باشد که به آن عصاره ی قارچ گانودرما هم اضافه شده که منجر به افزایش فواید این نوشیدنی لذیذ شده است. در کشور ما ایران برای اولین باز شزکت ایرانی دکتر بیز اقدام به تولید و عرضه ی هات چاکلت گانودرما کرده است که تنها شرکت تولید کننده ی این محصول در ایران نیز می باشد.

شکلات داغ دکتر بیز با کمترین قیمت یکی از نوشیدنی های لذیذ است که طرفداران بسیاری دارد. این نوشیدنی خوشمزه شیرین در سرزمین های دورتر و مابین فرهنگ کشورهای خارجی بیشتر جا افتاده و بیشتر استفاده می شود. موضوع آنجایی جالب می شود که امروزه محصولات جدیدی از این نوشیدنی غلیظ و لذیذ مانند قهوه لاغری گانودرما دکتر بیز تولید می شود. در این صورت، علاوه بر لذت بردن از مزه و عطر و بوی این نوشیدنی، از خواص گانودرما هات چاکلت دکتر بیز نیز می توان بهره برد. از خواص گانودرما هات چاکلت دکتر بیز می توان گفت که حاوی ترکیبات پلی فنول بوده و از آن جایی که کار اصلی این ترکیب خون رسانی به مغز است، از انعقاد خون در درون مویرگ های سر جلوگیری می کند.

شکلات داغ دکتر بیز محصولی شگفت انگیز است. کاربرد هات چاکلت با قارچ گانودرما برای چاقی می تواند به کمک افرادی بیاید که از اضافه وزن رنج می برند. این نوشیدنی علاوه بر شکلات، دارای قارچ گانودرما و یک سری ترکیبات رقیق کننده است. گانودرما لوسیدوم یا همان قارچ ریشی قرمز دارای آمینو اسید و تری ترپنویید می باشد. با خرید هات چاکلت گانودرما از سایت کالا اکسیر بسیار ساده است و تنها چند مرحله کوتاه را شامل می شود. قیمت شکلات داغ دکتر بیز را می توانید هم بر روی سایت و هم از طریق پشتیبانان کالا اکسیر جویا شوید. در ادامه به شرح خواص شکلات داغ گانودرما دکتر بیز می پردازیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هات چاکلت با قارچ گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هات چاکلت با قارچ گانودرما"، کلیک کنید.