منتخبان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی مشخص شدند

منتخبان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی مشخص شدند

ام ویک/چهارمحال و بختیاری رییس ستاد انتخابات چهارمحال وبختیاری اسامی منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.

محسن حسین میرزایی 12 اسفندماه گفت: آیت الله عبدالله کیوانی هفشجانی با کسب 217 هزار و 697 رای به عنوان نماینده استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

وی با اشاره به آرای چهار نماینده منتخب مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: «احمد راستینه هفشجانی» در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر با 33 هزار و 720 رای از مجموع 101 هزار و 337 آراء صحیح، «غلامرضا میرزایی» در حوزه انتخابیه بروجن با 10 هزار و 615 رای از مجموع 40 هزار و 667 آراء صحیح، «حمیدرضا عزیزی فارسانی» در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ با 24 هزار و 431 رای از مجموع 94 هزار و 112 آراء صحیح و «سید روح الله موسوی بیدلی» در حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد با آرای 56 هزار و 850 رای از مجموع 133 هزار و 883 آرای صحیح به عنوان نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس دوازدهم شورای اسلامی انتخاب شدند.

معاون سیاسی استاندار چهارمحال وبختیاری افزود: در یک برنامه ریزی مستمر یک ساله، انتخابات 11 اسفندماه با حضور حداکثری مردم استان برگزار شد و مانند همه ادوار گذشته امسال هم انتخابات در سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری به اتمام رسید و این حماسه در ادوار گذشته بی نظیر بود.

حسین میرزایی گفت: از مردم و کسانی که برای خلق این حماسه ستاد انتخابات را یاری کردند سپاسگزارم، همچنین مجددا از مردم استان که با حضور پرشور و باشکوه حماسه دیگری خلق کردند تقدیر می کنم.

وی بیان کرد: از دستگاه های مختلف، فرمانداران، بخشداران، هیات های نظارتی و اجرایی، انتظامی و اصحاب رسانه تشکر می کنم، مردم و مسیولان دست به دست یکدیگر دادند تا حماسه ای دیگر در استان خلق شود.

پایان خبر ام ویک  

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "منتخبان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی مشخص شدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "منتخبان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی مشخص شدند"، کلیک کنید.