مظلومی: در زمان طلایی برای استقلال هستیم

مظلومی: در زمان طلایی برای استقلال هستیم

به گزارش خبرگزاری ام ویک؛ پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرنگار ایران ورزشی درباره شایعات اخیر پیرامون تیم استقلال و حواشی ایجاد شده اظهار داشت: من اصلا نمی دانم این شایعات درباره جواد نکونام از کجا آمده است. نکونام فصل گذشته عملکرد خوبی با استقلال برجای گذاشت؛ فصلی که من خودم در جریان بودم که چه مشکلاتی داشت و تیم نسبت به رقبا کمتر بازیکن گرفته بود. 3 تیم دیگر نسبت به استقلال بیشتر یارگیری کرده بودند و دست نکونام خالی بود.

وی ادامه داد: مشکل دیگری که امسال وجود داشت مصدومیت ها بود و متاسفانه بازیکنانی مثل کوین یامگا و مهدی مهدی پور آسیب دیدگی سنگینی داشتند و همچنین در مقطعی از فصل آرمین سهرابیان و محمدحسین مرادمند و یک سری از بازیکنان نتوانستند تیم را همراهی کنند و همین باعث شد تا در این مقاطع دست سرمربی خالی تر شود اما به نظرم در کل نکونام عملکرد خوبی داشت. در نهایت هم در پایان فصل با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را از دست دادیم و به نظرم عملکرد استقلال و نکونام در فصل گذشته خیلی خوب بود.

سرمربی سابق باشگاه استقلال با انتقاد از عدم ثبات در این تیم گفت: از شنیدن یک سری شایعات تعجب می کنم در حالی که استقلال نیاز به ثبات دارد. دوره ای که من خودم سرمربی بودم هم این شایعات آزار دهنده بود. یکی از مهم ترین مشکلاتی که استقلال در سال های گذشته داشته عدم ثبات بوده و شاهد این بودیم که بعضی تیم ها با ثباتی که داشتند ثمره اش را دیدند و نتیجه گرفتند ولی متاسفانه ما این ثبات را نداشتیم. الان هم اصلا نباید تغییرات و بحث های این چنینی باشد چرا که در نقل و انتقالات هستیم و سرمربی خوبی هم در اختیار داریم. به نظرم بهتر است نکونام به کارش ادامه دهد مخصوصا الان که یک مربی با تجربه تری برای استقلال شده است.

وی در پایان صحبت های خود گفت: الان زمان مهمی برای جذب بازیکن است و نباید درگیر حواشی باشیم. تمرکز همه باید روی جذب بازیکن و بستن یک تیم قدرتمند برای فصل جدید باشد و امیدوارم این حاشیه ها خیلی زود تمام شود. خوب است که تیم در آرامش باشد؛ مخصوصا الان که تایم طلایی برای فصل آینده است.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مظلومی: در زمان طلایی برای استقلال هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مظلومی: در زمان طلایی برای استقلال هستیم"، کلیک کنید.