مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان شهرستان کوهرنگ

مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری ام ویک استان چهارمحال و بختیاری ، وحید حبیبی رئیس شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ گفت :بخش کشاورزی تامین‌کننده امنیت غذایی است و متاسفانه علاوه بر خسارات ناشی از عوامل طبیعی ، باید تاوان ناترازی برق سراسری را هم تقبل نماید .

وی با اشاره به قطعی برق کشاورزی در طی روزهای هفته به مدت پنج ساعت ، افزود:قطعی روزانه برق چاهها و ایستگاههای پمپاژ کشاورزی خسارت قابل توجهی به بخش کشاورزی وارد می کند.

به گفته وی : این بی‌توجهی موجب نارضایتی کشاورزان از مناطق مختلف را به دنبال داشته و دارد که در اثر قطع برق خسارات جبران ناپذیری هم به تولید و هم به اقتصاد خانوار کشاورزان وارد آمده است

حبیبی ادامه داد: با توجه به آنکه کارگران فعال در این بخش ،دستمزد کامل روزانه دریافت می نمایند، از این رو قطع برق چاه‌های کشاورزی هیچ ارتباطی به آنها ندارد و کماکان دستمزد کامل را دریافت می‌کنند که همین امر موجب شده تا فشارهایی از این بخش به کشاورزان وارد شود.

ریس شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ گفت : خسارت‌هایی هم به تاسیسات،منصوبات ، شناورها و الکترو پمپ‌ها وارد میگردد که مشکلات این قشر زحمتکش و تولید کننده را دو چندان افزایش داده است.

وی درپایان گفت : خواسته جامعه کشاورزی بر این است که تدبیری اندیشیده شود و تجدید نظری اعمال گردد با توجه به نامگذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر “جهش تولید با مشارکت مردم” که از خسارات وارد شده به کشاورزان و صدمه به تولید ملی جلوگیری شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان شهرستان کوهرنگ" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان شهرستان کوهرنگ"، کلیک کنید.