محدودیت ترافیکی جاده ها در تعطیلات پیش رو اعلام شد

محدودیت ترافیکی جاده ها در تعطیلات پیش رو اعلام شد

به گزارش ام ویک، رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت های ترافیکی تعطیلات ارتحال امام و آخرهفته را اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت و گو با ام ویک، محدودیت های ترافیکی 13 تا 18 خرداد اعلام و تشریح کرد.

وی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت 1200 ظهر روز یکشنبه 13 خرداد الی ساعت 0600 روز شنبه 19 خرداد از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. همچنین تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال در آزادراه خلیج فارس (تهران –قم) در محدوده وهن آباد تا پل شهید کاظمی از ساعت 2200 13 خرداد روز یکشنبه لغایت ساعت 1600 روز دوشنبه 14 خرداد ممنوع بوده و مسیر جایگزین خروجی حسن آباد یا خروجی فرودگاه امام خمینی (ره) و آزادراه ساوه- تهران است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 1800 روز یکشنبه 13 خرداد الی ساعت 1800 روز دوشنبه 14 خرداد در محور قدیم قم – تهران ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه تهران و قم گرمسار است.

وی در خصوص تردد در محور کرج چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس کماکان ممنوع و دارای محدودیت قطعی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: روز جمعه 18 خرداد ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 1100 از ابتدای آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می شود و از ساعت 1200 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می شود، از ساعت 1400 از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می شود. (شمال به جنوب) و از ساعت 2400 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو صرفه می شود.

سرهنگ شیرانی گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 0800 از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با اشاره به پیش بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک گفت: روزهای پنجشنبه تاریخ 17 خرداد 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 1400 از ابتدای آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می شود و از ساعت 1500 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد، از ساعت 1700 از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می شود. (شمال به جنوب) و از ساعت 2400 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو صرفه می شود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: روزهای شنبه تاریخ 19 خرداد 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 1200 از ابتدای آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می شود و از ساعت 1300 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می شود، از ساعت 1500 از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می شود. (شمال به جنوب) و از ساعت 2400 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو صرفه می شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا درباره تردد در محور هراز بیان کرد: تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع و تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی روز یکشنبه 13 خرداد از ساعت 1200 لغایت 2400 و روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه و جمعه تاریخ های 14،15،16،17 و 18 از ساعت 0600 تا 2400 از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز یکشنبه تاریخ 13 خرداد الی روز شنبه تاریخ 19 خرداد به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و برعکس انجام خواهد شد.

سرهنگ شیرانی درباره محدودیت تردد در محور تهران – فیروز کوه – قایم شهر گفت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 0600 روزهای دوشنبه و جمعه تاریخ های 14 و 18 خرداد از مسیر شمال به جنوب محور قایم شهر- فیروزکوه ممنوع است. همچنین در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 0800 الی 2400 روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه تاریخ های 13،15 و 18 خرداد در این محور ممنوع است..

وی در خصوص تردد در محور آستارا – اردبیل و بلعکس گفت: تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 0800 الی 2400 روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه تاریخ های 13،15 و 18 در این محور ممنوع است.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت ترافیکی جاده ها در تعطیلات پیش رو اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت ترافیکی جاده ها در تعطیلات پیش رو اعلام شد"، کلیک کنید.