علی باقری: دولت کانادا به تنها ناقض حقوق بشر ملت ایران و ایرانیان مقیم این کشور تبدیل شده است

در ستاد انتخابات ریاست جمهوری خارج از کشور؛

علی باقری: دولت کانادا به تنها ناقض حقوق بشر ملت ایران و ایرانیان مقیم این کشور تبدیل شده است

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: کانادا در کنار دیگر ناقضان حقوق بشر مردم ایران قرار گرفته و به تنها ناقض حقوق بشر ملت ایران و ایرانیان عزیز مقیم کانادا تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری ام ویک، علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در ستاد انتخابات ریاست جمهوری خارج از کشور اظهار کرد: واقعاً فضای خیلی خوبی در خارج از کشور فراهم شد و همه دولت‌های دیگر که میزبان جمهوری اسلامی ایران بودند همراهی خیلی خوبی را با نمایندگان ما در آن کشور‌ها داشتند که جای تقدیر و سپاس دارد.

وی گفت: تنها یک دولت اجازه برگزاری انتخابات را نداد آن هم دولت کانادا بود دولتی که دیروز یک با الصاق یک برچسب نامربوط به سپاه پاسداران عزیز پیمان راهبردی خودش را با تروریست‌ها اعلام کرد، امروز در کنار دیگر ناقضان حقوق بشر مردم ایران قرار گرفته و به تنها ناقض حقوق بشر ملت ایران و ایرانیان عزیز مقیم کانادا تبدیل شده است.

باقری ادامه داد: دولت کانادا اجازه نداد مردم ایران از ایرانیان عزیزی که در کانادا دارند زندگی می‌کنند بتوانند از این حق طبیعی بهره‌مند شوند.

سرپرست وزارت امور خارجه تأکید کرد: ما در وزارت خارجه با همکاری وزارت کشور و شورای نگهبان باید تلاش بیشتری بکنیم تا زمینه‌های حضور و مشارکت بیشتر ایرانیان خارج کشور را در انتخابات‌های دیگر پیش را فراهم بکنیم.

وی افزود: ان‌شاءالله تجربه امروز تجربه مفیدی خواهد بود که امکانات و ظرفیت های بیشتری بسیج شود چه از ساحت قوانین و چه از ساحت ظرفیت‌های دیگری که باید تعبیه و فاهم شود تا ایرانیان عزیز در هر نقطه از جهان بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای و با صرف کمترین زمان ممکن در کنار سایر مردم ایران در داخل در این جشن ملی و جشنواره مردم سالاری اسلامی مشارکت بکنند. 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علی باقری: دولت کانادا به تنها ناقض حقوق بشر ملت ایران و ایرانیان مقیم این کشور تبدیل شده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علی باقری: دولت کانادا به تنها ناقض حقوق بشر ملت ایران و ایرانیان مقیم این کشور تبدیل شده است"، کلیک کنید.