حاکمیت یکدست هم نتوانست مشکل اقتصادی و معیشت را حل کند / در حساس‌ترین دوران انتخاب هستیم

حاکمیت یکدست هم نتوانست مشکل اقتصادی و معیشت را حل کند / در حساس‌ترین دوران انتخاب هستیم

به گزارش خبرگزاری ام ویک از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام و المسلمین رحمت اله بیگدلی، عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در ستاد مرکزی ارومیه گفت: ما در ایام سرنوشت ساز و خطیری واقع شده ایم و تا چند روز دیگر یک انتخاب بزرگ توسط ملت ایران صورت می گیرد. ملت ایران دست به انتخابی خواهد زد که به جرات می توانم بگویم یکی از حساس ترین انتخاب های این ملت شریف و بزرگ خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ، ملت بزرگ ایران در تاریخ معاصر خود از بحران هایی مانند استبداد، استعمار و استثمار رنج برده است و برای رهایی از این سه عامل فساد دست به انقلاب های بزرگی زده است اظهار کرد: انقلاب اسلامی آرمان های بلندی مانند استقلال، آزادی، جمهوریت یعنی حاکمیت اراده ملی از صدر تا ذیل حکومت، برقراری عدالت علوی، فقرزدایی، رفع شکاف های اجتماعی و برقراری عدالت در جامعه، رفع تبعیض و دیگر آرمان های بلند دنبال میکرد.

عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در ستاد مرکزی ارومیه اضافه کرد: متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بنا به یک سری دلایل داخلی و خارجی و از جمله جنگ تحمیلی، برخی از این آرمان های بزرگ ما به محاق رفتند و روزی دیدیم که ما نیاز به یک اصلاح در راهی که پیموده ایم داریم. در نتیجه ملت ایران جنبش اصلاحات ۱۳۷۶ را سامان داد و حماسه دوم خرداد ۷۶ را تحت عنوان جنبش اصلاحات به منصه ظهور رساند و باز با گرفتار یک سلسله درگیری ها و کارشکنی داخلی، ضعف های درونی جنبش اصلاحات و کارشکنی های خارجی قرار گرفتیم و در نتیجه یکی از فاسدترین روسای دولت و دولت های تاریخ ایران روی کار آمد و بلایی بر سر این کشور و مردم آورد که شاید جبران مشکلاتی که این دولت برای کشور ایجاد کرد بیش از یک قرن طول بکشد.

بیگدلی گفت: دولتی که بیش از ۷۵۰ میلیارد دلار درآمد نفتی را با بی برنامگی، با شلختگی، با ناکارآمدی و فساد بدون اینکه ثمره آن سهم ملت ایران شود، از بین برد.

او افزود: بعد از آن وقایع سال ۸۸ اتفاق افتاد دوباره شکاف و اختلاف میان ملت را شاهد بودیم تا اینکه گذر زمان به جایی رساند که باز ملت تصمیم گرفت به بازسازی آنچه که روی داده است بپردازد و دیدیم که در سال ۹۲ ملت به صحنه آمد و یکپارچه اراده ملی خودش را به عرصه ظهور رساند.

وی اظهار کرد: ما گرفتار دو مشکل شدیم، یکی قهر ملی با صندوق رای و از طرف دیگر رد صلاحیت چهره های مورد اعتماد مردم که در نتیجه مجلس و دولتی با حداقل ترین آرای ملت تشکیل شد و علی رغم اینکه حاکمیت یکدست شد نتوانستند کاری کنند.

عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در ستاد مرکزی ارومیه بیان کرد: امروز می بینیم که ملت بشدت در زمینه های مختلف از جمله مسایل اقتصادی و معیشتی رنج می برد و حاکمیت یکدست نیز راه به جایی نبرد.

بیگدلی گفت: باید از همه روزنه های موجود برای تحقق دموکراسی و تجلی اراده ملی استفاده کنیم و اجازه ندهیم کسانی با رد صلاحیت و محدود کردن اراده ملی مردم را از شرکت در انتخابات دلزده و خسته کنند. دلزده و خسته شدن مردم از صندوق رای هم به ضرر ملت و هم به ضرر کشور است و باعث روی کارآمدن ناکارامدان می شود.

وی ادامه داد: امروز روز مجاهدت است روزی است که همه ما مردم باید به صحنه بیاییم و دیگران را تشویق کنیم تا در انتخابات شرکت کنند و این حالت دلزدگی و دلسردی که پیش امده کنار بگذارند و از این فرصتی که با تدبیر مقام معظم رهبری در اختیار ملت ایران قرار گرفته استفاده کنند و به فضل الهی بتوانیم در روز ۸ تیر به فرزند غیور و سالم، جوانمرد، پاکدست و پاکدامن آذربایجان دکتر مسعود پزشکیان را بر مسند ریاست جمهوری بنشانیم.

وی اضافه کرد: مردم غیور آذربایجان در نهضت مشروطیت با مجاهدت خود و با تلاش و رشادت های ستارخان و باقرخان توانستند در برابر استبداد محمدعلی شاهی بایستند و نهضت مشروطیت را نجات دهند.

عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در ستاد مرکزی ارومیه افزود: امروز مردم آذربایجان باید رسالت تاریخی را تکرار کنند و به صحنه بیایند و با سرداری به نام دکتر پزشکیان جمهوریت را نجات دهند.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حاکمیت یکدست هم نتوانست مشکل اقتصادی و معیشت را حل کند / در حساس‌ترین دوران انتخاب هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حاکمیت یکدست هم نتوانست مشکل اقتصادی و معیشت را حل کند / در حساس‌ترین دوران انتخاب هستیم"، کلیک کنید.