توجه به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) به پیشرفت کشور می انجامد

توجه به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) به پیشرفت کشور می انجامد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت تأکید کرد: توجه به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) به پیشرفت کشور و جوانان می انجامد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ام ویک، نشست تبیینی «مکتب شهدای خدمت از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)» با حضور معاونین، کارکنان، استادان و دانشجویان در سالن علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در ابتدای این نشست گفت: امام خمینی(ره) در روزگاری که دول غرب و شرق فکر می کردند پایان دوران دین و خداپرستی است و در سراسر جهان به تبلیغ علیه خداپرستی و دیانت و معنویت و اخلاق پرداخته بودند، به عنوان یک فقیه بزرگ و عالم روشن ضمیر، عارف، سیاستمدار و یک انسان هوشمند توانست از پایگاه دین با حمایت مردم در سراسر این سرزمین محافظت کند و پرچم نهضت اسلامی را به اهتزاز درآورد.

سیروس فارسی افزود: ملت ایران با راهبری امام، با تکیه به حق و با وحدت، اتحاد و یکپارچگی توانست دفاع مقدس را به پیروزی برساند و وجب به وجب خاک این سرزمین را از دست متجاوزین باز پس گیرد.

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) در تمام این مراحل موفق و پیروز شد و به عنوان رهبری که بر قلوب و افکار مردم راهبری می کرد، توانست مردم را در اهداف مقدس انقلاب اسلامی هدایت کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت متذکر شد: بعد از رحلت امام، پرچم هدایت ما در اختیار شخصیتی قرار گرفت که او همان راه و مسیر امام را ادامه داد و توانست در برابر انواع توطیه ها کشور، نظام و انقلاب را حراست کند و آن کسی که توانست کشور را هدایت کند و مردم را در مسیر ایستادگی و مقاومت قرار دهد، رهبری معظم انقلاب اسلامی بود.

توجه به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) به پیشرفت کشور می انجامد

فارسی توضیح داد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان پایگاه ثبات در این منطقه است، کشوری که امروز قدم به قدم قله های علم و دانش را فتح می کند و دارای عزت و عظمت در سراسر جهان است.

وی به جوانان و نسل های جدید این کشور توصیه کرد که با ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) بیشتر آشنا شوند، چراکه این در پیشرفت و در ادامه مسیر به ما کمک خواهد کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به خصوصیات و ویژگی های شخصیتی امام راحل اشاره کرد و پاکی و پرهیزگاری، معنویت، لطافت روحی، شجاعت، اعتماد به مردم، وفای به عهد، نظم و وقت شناسی، توکل به خدا و صراحت کلام را از جمله این ویژگی های امام راحل برشمرد.

سیره و کلام امام خمینی(ره) در جهان رواج دارد

امام جمعه مرودشت هم گفت: امروز راه، سیره و کلام راهگشای امام خمینی(ره) برای ملت ایران و دیگر ملل آزاده جهان، بیش از هر زمان دیگری در جهان رونق و رواج دارد، اصالت انقلاب اسلامی نشیت گرفته از نام و یاد امام خمینی(ره) است و راه امام خمینی(ره) خط نورانی انبیا و اولیای الهی است.
حجت الاسلام مصطفی خاوری افزود: امام خمینی(ره) در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی خود نگاهی تحولی به دین و کارکرد های دین به عنوان یک اندیشه مترقی برای اداره جامعه داشت.

وی در ادامه به نقش و تلاش شهید رییسی در خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان اشاره کرد و خدمت و اعتماد به مردم را از دیدگاه امام (ره) تبیین کرد و گفت: امام همه جا نظر و آرای مردم را در کنار شریعت اسلامی و در چارچوب موازین اسلام به عنوان یک معیار قرار داد.

امام جمعه مرودشت با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری افزود: دشمن تلاش می کند که انتخابات را کمرنگ کند، بنابراین اگر ایران قوی می خواهیم باید پررنگ در انتخابات شرکت کنیم و در انتخابات هشتم تیر حضور حداکثری داشته باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توجه به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) به پیشرفت کشور می انجامد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توجه به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) به پیشرفت کشور می انجامد"، کلیک کنید.