تندیس زرین 6 ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید
دهمین دوره «آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران»، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی» را به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل در این جشنواره، همچنین تندیس زرین 6 ستاره «سرآمد روابط عمومی ایران» را برای ششمین بار دریافت کرد.
به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری ام ویک، عصر امروز شنبه 12 اسفند 1402، مراسم پایانی دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، با حضور محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، پروفسور باقر ساروخانی، مدیران عامل سازمان ها و صنایع و شماری از فعالان ارتباطی و نیز قرایت پیام رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی صداوسیما، برگزار شد.
در این آیین، با عنایت به رای هیات داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی های تخصصی، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی»، به دلیل تعالی جویی و تعالی گری در مدیریت ارتباطات با مخاطبان درونی و بیرونی، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. همچنین در این مراسم، بر اساس ارزیابی های تخصصی انجام شده، ایرانسل با کسب بیشترین امتیاز در بین شرکت کنندگان، موفق به دریافت تندیس زرین 6 ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.
در این ارزیابی، روابط عمومی ایرانسل «به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی، بر اساس مدل QMPR و کسب 815 امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت 6 ستاره»، شایسته دریافت تندیس زرین سرآمدی شناخته شده است.
همچنین در بخشی از این مراسم، پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرایت شد. در این پیام، رییس IPRA، روابط عمومی ها را بیش از گذشته، ایفاگر نقشی بنیادین در همه جنبه های روابط فردی، میان فردی، اجتماعی و سازمانی دانست که باید همواره و هوشمندانه، به سمت برتری و سرآمدی بیشتر گام بردارند و روز به روز بر کیفیت و اثربخشی فعالیت ها، اضافه کنند.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت در این مراسم با اشاره به اینکه صنایع، پیشران همه حوزه ها هستند، گفت: تعریف مدل تعالی برای روابط عمومی، در کنار فرآیندهای نوآوری و مشتری مداری، کار ارزشمندی است که امیدواریم صنایع پیشران آن باشند.
تقدیر از یک عمر دستاوردهای علمی پروفسور باقر ساروخانی، پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران نیز از بخش های دیگر این مراسم بود. او با اشاره به اینکه سرآمدان معماران توسعه پایدار هستند، گفت: به تک تک شما برگزیدگان تبریک می گویم. سرآمدی در روابط عمومی، انطباق هر روزه ما با دنیای جدید است. متاورس، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و تکنولوژی های جدید، تحول در ارتباطات را بیش از پیش به وجود می آورند و سرآمدان روابط عمومی، بخشی از این تغییر آینده را رقم می زنند.
روابط عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همگام با هدف استراتژیک ایرانسل که حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه (Telco) به شرکت فناوری محور (Techco) است و به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین ارایه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران»، در چارچوب مسیولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه ها را بیش از پیش تقویت کند و برنامه های ایرانسل در کمک به ایجاد زیست بوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسیولیت های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تندیس زرین 6 ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تندیس زرین 6 ستاره روابط عمومی سرآمد به ایرانسل رسید"، کلیک کنید.