تقدیر از پنجره واحد خدمات دانشگاهی در اتحادیه جهانی ارتباطات

تقدیر از پنجره واحد خدمات دانشگاهی در اتحادیه جهانی ارتباطات

پنجره واحد خدمات دانشگاهی به عنوان پروژه برگزیده WSIS Prize Champion 2024 انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ام ویک، اتحادیه جهانی ارتباطات (ITU)، پنجره واحد خدمات دانشگاهی(Universities Smart Services Single Window) را به عنوان پروژه برگزیده در بخش علم الکترونیکی انتخاب کرد.

محمد خوانساری-رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران- در حاشیه اجلاس سران جامعه اطلاعاتی سال 2024 که در  شهر ژنو کشور سوییس در حال برگزاری است، با حضور در مراسم WSIS Prize Champion 2024،   با ارایه لوح تقدیر از سوی رییس بخش توسعه اتحادیه جهانی ارتباطات مورد تقدیر قرار گرفت.

پروژه پنجره واحد خدمات دانشگاهی توسط وزارت علوم و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران با هدف یکپارچه سازی الکترونیکی ارایه خدمات دانشگاهی در کل کشور راه اندازی شده است.

براساس اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، بیش از 245 دانشگاه و موسسه آموزش عالی به این درگاه متصل شدند و بیش از 490 سامانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از طریق این درگاه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند  (my.gov.ir) متصل شده و که از این طریق در دسترس است.

گفتنی است سال گذشته نیز پروژه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» نیز به عنوان یکی از پروژه های برتر خط عمل دولت الکترونیک، موفق به کسب جایزه WSIS Prize Champion 2023 شد.

پایان خبر ام ویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقدیر از پنجره واحد خدمات دانشگاهی در اتحادیه جهانی ارتباطات" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقدیر از پنجره واحد خدمات دانشگاهی در اتحادیه جهانی ارتباطات"، کلیک کنید.