تشکیلات علمی و فرهنگی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر راه‌اندازی شود

تشکیلات علمی و فرهنگی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر راه‌اندازی شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به توانمندی دانشجویان شاهد و ایثارگر پیشنهاد کرد که در راستای مشارکت دادن این دانشجویان و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت باید تشکیلات علمی و فرهنگی با حضور آنان در دانشگاه راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ام ویک، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در نشست مشترک با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان که به همت دفتر ستاد شاهد و ایثارگر واحد بندرعباس برگزار شد، گفت: وظیفه داریم خدمات در خور شأن و رضایتبخش به این عزیزان ارائه دهیم.

وی، حضور خانواده شاهد در دانشگاه آزاد اسلامی را منشأ خیر و برکت دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن بین جوانان از برکات حضور فرزندان و خانواده‌های شهدا در جمع دانشگاهیان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، خواستار برگزاری جلسات مستمر با هدف ایجاد تعامل و هموار کردن شرایط مناسب برای تداوم تحصیل دانشجویان شاهد در دانشگاه شد و عنوان کرد: هیچ دانشجویی نباید به‌دلیل عدم همکاری طرفین از تحصیل بازمانده یا خلیلی در تحصیل این دانشجو ایجاد شود.

رنجبر با تبیین خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان گفت: ارائه خدمات با کیفیت و راه‌اندازی رشته‌های متناسب با نیاز استان هرمزگان موجب شده تا شاهد حضور پرشور داوطلبان در این دانشگاه باشیم.

وی متذکر شد: امروز بیش از ۱۳۰ هزار نفر از دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان فارغ‌التحصیل شده‌اند، ادامه داد: بررسی‌ها نشان داده ۷۰ درصد کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دانش‌آموخته‌ دانشگاه آزاد هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به مسائل مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهریه دانشجو و درآمد‌های غیرشهریه‌ای تنها منابع مالی این دانشگاه در کشور هستند و هیچ بودجه‌ دولتی به این دانشگاه تعلق نمی‌گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیلات علمی و فرهنگی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر راه‌اندازی شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیلات علمی و فرهنگی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر راه‌اندازی شود"، کلیک کنید.