تشخیص روغن جوانه گندم اصل

تشخیص روغن گیاهی اصل چگونه است ؟

دانستن تفاوت روغن گیاهی اصل از غیر اصل، می تواند در انتخاب روغن گیاهی با کیفیت به شما کمک کنند. دقت به ظاهر روغن از بو گرفته تا رنگ کمک کننده می باشد. حتی نوشته های داخل بروشور یا روی جعبه را با دقت بخوانید. از همه مهمتر روغن های اصل را از که از اعتبار بالایی برخوردار هستند، تهیه کنید. مطالعه و تحقیق قبل از خرید و حتی مشاوره گرفتن از کارشناسان فروش این نوع محصولات شما را در انتخاب نهایی روغن با کیفیت کمک می کند.

تشخیص روغن جوانه گندم اصل

برای تشخیص جوانه ی گندم برای چاقی صورت اصل از تقلبی باید به چند نکته اساسی توجه کنیم.

راه های تشخیص روغن گیاهی اصل

برای تشخیص روغن گیاهی اصل چند راه وجود دارد. با دقت به فهرست مواد تشکیل دهنده روغن گیاهی توجه فرمایید. در این فهرست جایی برای ترکیبات شیمیایی نیست. روغن های گیاهی از هر برندی که باشند، می بایست صددرصد خالص بوده و دیگر ترکیبات شیمیایی در آن ها دیده نشود. حتی اگر فروشنده ادعا کرد، این ترکیبات باعث بهبود و اثربخشی بهتر این محصول می شود، باور نکنید! دومین راهی که شما را به روغن اصل و با کیفیت می رساند، توجه به قیمت آن است. همواره برای تشخیص روغن های اصل گیاهی به این مسیله فکر کنید که روغن گیاهی به آسانی به دست نمی آید.

اگر با قیمت های غیر منطقی و ارزان مواجه شدید، حتم بدانید، محصول معرفی شده با معیارهای تشخیص روغن گیاهی اصل یکسان نیست. روغن ارزان با ناخالصی و غش همراه است. از زمانی که روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل، ، و …. را از مزرعه برداشت کرده و تا زمانی که از آنها روغن تهیه می شود، راه طولانی پیموده می شود. صرف زمان زیاد، زحمت و تلاش فراوان، هزینه های تهیه روغن، گمرک، عوارض واردات و …. بر قیمت محصول تمام شده اثر گذار هستند.

شاید خیلی جاها شنیده باشید که یکی دیگر از نکات مهم در تشخیص کیفیت روغن های گیاهی از تقلبی، توجه به بافت روغن است. روغن گیاهی خالص دارای بافتی ابریشمی و صاف است. برای این که از حالت ابریشمی آن مطمین شوید، راهی ندارید جز این که آن را آزمایش کنید. کمی از روغن گیاهی را روی پوست خود بمالید، چنانچه بی درنگ جذب پوست شما شد، آن روغن اصل است.

درحالیکه ااین گفته اشتباه است و باعث سوء تفاهم می شود. جذب هر روغنی با روغن دیگرمتفاوت است، سرعت جذب بسیار بالایی دارد، اما نیاز دارد تا مدتی به خوبی ماساژ داده شود. حتی آب هم این قابلیت را ندارد که بی درنگ جذب شود. بنابراین با که بافت سبک و جذب بالایی دارد و پس از چند دقیقه ماساژ به خوبی جذب می شود و حالتی ابریشمی مانند از خودش روی پوست بجا می گذارد، به موهای ابریشمی دست می یابید.

تشخیص روغن گیاهی اصل از روغن های تقلبی با توجه به نتایج درمانی آن

برای این که از تشخیص روغن گیاهی اصل از روغن های بی کیفیت اطلاع حاصل کنید، کمی از آن روغن را بخرید و استفاده کنید. هرچه کیفیت روغن ها بیشتر باشد، زمان لازم برای تاثیرپذیری و گرفتن نتایج مطلوب کاهش می یابد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که روغن های گیاهی به دلیل ارگانیک بودن و نداشتن مواد شیمیایی مثل دایمتیکون و الکل و سیلیکون اثراتش را در کوتاه مدت نشان نمی دهند. برای دیدن نتایج نیاز به زمان معقول و منظقی دارند، که معمولا در دوره درمانی که متخصص به شما اعلام می کند، نتایج فوق العاده آن ملموس خواهد شد.

روغن آرگان اصل

این ها سوالاتی است که بسیاری از افراد علاقه مند به این محصول از کارشناسان زیبایی جویا می شوند. روغن آرگان منشاء گیاهی داشته و از هسته میوه درختی به همین نام به دست می آید. مراکشی ها بوی اصیل این روغن را آجیلی توصیف می کنند و همین نکته می تواند راهنمای خرید ما برای روغن اصل آرگان باشد. البته گاهی افراد سودجو برای فرار از این مساله ادعا می کنند، روغن فاقد بو است. شما روغنی تهیه کنید که بوی آجیلی آن محسوس باشد. یک راه دیگر تشخیص روغن آرگان رنگ و ظاهر درخشنده آن است.

با توجه به رنگ آن نیز امکان پذیر است. رنگ روغن آرگان طلایی است و سرعت جذب آن در پوست و مو بسیار بالا است. اگر رنگ روغن ارگانی که می خرید غیر از این رنگ بود، آن روغن یا بیش از حد تصفیه شده یا با دیگر ترکیبات شیمیایی آمیخته شده است. روغن آرگان اگر بیش از حد استاندارد گرما ببیند، رنگ اصیل خود را از دست می دهد.

این نکته بسیار حاثز اهمیت است که همه روغن های گیاهی خصوصا روغن آرگان به این دلیل که خواص بی نظیرشان برای پوست، مو و ناخن حفظ شود هیچ گرمایی در حین پروسه روغن گیری نباید ببینند  بنابراین حتما باید به روش پرس سرد تهیه شوند که روغن هیچ گرمایی در حین پروسه روغن گیری دریافت نکند.

نکته دیگر این که ماندگاری روغن آرگان خیلی بالا نیست و شما می بایست در بازه زمانی کمی آن را مصرف کنید. درباره استفاده از این روغن نیز باید خاطر نشان کرد، این روغن چرب و سنگین نیست و فواید درمانی آن حاکی از اصالت آن می باشد. بهترین مارک روغن آرگان اصل مراکش را می توانید از کارشناسان جویا شوید.

شما می توانید برای خ، آشنایی با ، و برای مو با کارشناسان فروش سامانا اویل تماس حاصل فرمایید.

روغن اصل ماکادمیا

تشخیص روغن ماکادمیا اصل نیز دارای نکاتی است که باید به آن دقت کرد. از ماکادمیا یا فندق استرالیایی روغنی به دست می آید که بسیار با کیفیت و گرانقیمت است. رایحه و بوی این روغن بوی فندقی(شکلاتی مانند) که بسیار معروف است و این روغن را با بوی معروفش می شناسند.

زرد رنگ است و بافت تقریبا غلیظی دارد. جذب این روغن نیز بسیار بالا است و سنگینی و چربی آن روی پوست یا ساقه مو احساس نمی شود. این روغن در دمای اتاق مایع و رنگ آن کهربایی است.

روغن نارگیل اصلروغن جوانه گندم با مواد مغذی موجود، سیستم عصبی و سیستم ایمنی را تقویت می کند.  یکی از خواص این روغن، خاصیت آنتی اکسیدانی آن است که برای جلوگیری از پیری زودرس پوست بسیار موثر است. ماساژ روغن جوانه گندم روی پوست باعث بهبود جریان خون و در نتیجه شادابی پوست می شود.

روغن جوانه گندم باعث کاهش کلسترول خون شده و چربی خون را کاهش می دهد. ویتامین B و پروتیین موجود در روغن جوانه گندم، به تشکیل بافت و بازسازی سلولی و رشد گلبول های قرمز کمک می کند. این روغن برای مصرف بعد از ورزش بسیار مناسب است، چرا که اکتاکوزانول زنجیره بلند موجود در آن باعث افزایش سطح انرژی عضلانی شده و اکسیژن رسانی به عضلات را بهبود می بخشد. اسیدهای چرب امگا 3 که ما ایرانی ها معمولا از فقر آن رنج می بریم، نقش مهمی در سلامت سیستم عصبی ایفا می کند.

عصاره جوانه گندم در کنار ویتامین B، به آرامش اعصاب و رفع استرس کمک می کند. ویتامین E، ریز مغذی مهمی در سلامت جنین و مادر حین بارداری است. روغن جوانه گندم سرشار از این ویتامین است.

منیزیم در کنترل سطح قند خون موثر است و از آنجایی که روغن جوانه گندم این ماده معدنی را دارد، به بیماران دیابتی توصیه می شود، مصرف جوانه گندم یا روغن آن را در رژیم غذای آن ها جای دهند. این روغن برای بهبود جریان خون مفید است. ویتامین B جریان خون را تقویت می کند خرمابار تقویتی دکتر بیز  برای پوست و مو بی نظیر است.

این روغن، نرم کننده و تغذیه کننده پوست است و به ترمیم بافت پوست کمک می کند. اسید لینولییک، فسفولیپیدها و ویتامین E است که به حفظ سلامت پوست کمک می کنند و آنتی اکسیدان های این روغن موجب کاهش تاثیر رادیکال های آزاد روی پوست می شوند.

حفظ رطوبت پوست: ویتامین E موجود در روغن جوانه گندم، دلیل خوبی برای اضافه کردن این روغن به روتین پوستتان است. این روغن به راحتی جذب می شود و پوست را مرطوب و هیدراته می کند . اسید لینولییک و اسید پالمیک موجود، خیلی سریع جذب پوست و مو می شوند. در مرطوب نگه داشتن مو و پوست نقش مهمی دارند. این روغن برای رفع خشکی پوست بسیار مفید است و حتی روی پوست های چرب هم تاثیر خوبی دارد.

طریقه مصرف روغن جوانه گندم برای صورت

برای تامین رطوبت پوست می توانید روی این روغن حساب کنید. برای این منظور روغن را به صورت روزانه روی پوست ماساژ دهید. بهتر است زمان زیادی بگذارید و با ماساژ کامل پوست با روغن جوانه گندم و یکی روغن دیگر مانند اسطوخودوس به پوستتان رسیدگی کنید.

روغن جوانه گندم برای چین و چروک صورت

ویتامین E، قاتل چین و چروک پوست است و روغن جوانه گندم سرشار از این ویتامین مفید است. به طوری که هیچ روغن طبیعی به اندازه این روغن ویتامین E ندارد. ماساژ مداوم صورت با این روغن تاثیر فوق العاده ای روی چین و چروک پوست دارد.

تحریک تولید کلاژن تاثیر دیگر این روغن روی پوست است. کلاژن وظیفه حفظ حالت کشسانی پوست را دارد و اگر به خوبی تولید شود مانع از پیری زودرس پوست می شود. از طرفی مقابله با رادیکال های آزاد از خشکی و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. اسیدهای چرب و پروتیین های موجود در روغن جوانه گندم، PH پوست را تنظیم می کند و مانع از رشد باکتری های می شود.

ترمیم و جوانسازی پوست

اسید لینولییک، اسید پالمتیک و اسیدهای چرب استیاریک ترکیباتی در این روغن هستند که در جوان سازی و رشد سلول های جدید پوستی موثرند. همین مواد هستند که که باعث بازسازی و ترمیم پوست می شوند و عصاره جوانه گندم را به یکی از بهترین گزینه های بهبود زخم و جوانسازی پوست تبدیل می کنند.

ویتامین E,D موجود در این روغن به ترمیم بافت آسیب دیده پوست کمک کرده و باعث بهبود جای زخم و جوش می شود. ویتامین E به درمان زخم و جراحات سطحی پوست کمک کرده و جای جوش را زود بهبود می بخشد. با دو تا سه ماه استفاده از روغن جوانه گندم در روتین پوستی، تاثیر آن را خواهید دید.

کاهش اثر آفتاب سوختگی

بسیاری از لک های پوستی در اثر نور آفتاب ایجاد می شوند. ویتامین B1 موجود در این عصاره، پوست را در برابر اشعه های مضر آفتاب حفظ می کند. از طرفی این روغن با کنترل تولید ملانین پوست و تحریک کلاژن سازی به روشن شدن پوست کمک می کند. زمانی که پوست در معرض نور آفتاب قرار بگیرد، رادیکال های آزاد روی پوست تاثیر گذاشته و باعث سوختگی و مختل شدن تولید کلاژن می شوند. این روغن رادیکا ل های آزاد را از بین برده و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند. با جستجو در سایت محصولات بیز می توانید روغن گندم را پیدا کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشخیص روغن جوانه گندم اصل" هستید؟ با کلیک بر روی گردشگری و اقامتی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشخیص روغن جوانه گندم اصل"، کلیک کنید.