بیمارستان خاتم‌الأنبیاء دانشگاه آزاد شاهرود هیئت عاملی اداره می‌شود؛ در عرصه پزشکی پیشرو هستیم

بیمارستان خاتم‌الأنبیاء دانشگاه آزاد شاهرود هیئت عاملی اداره می‌شود؛ در عرصه پزشکی پیشرو هستیم

رئیس هیئت عامل بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با اعلام اینکه این بیمارستان به‌صورت هیئت‌عاملی اداره می‌شود، گفت: در عرصه پزشکی پیشرو هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ام ویک، ناهید توفان رئیس هیئت عامل بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در مراسم گرامیداشت روز پزشک در جمع پزشکان این بیمارستان گفت: اینکه قرار است بیمارستان متعلق به دانشگاه آزاد به صورت هیئت عاملی اداره شود یک حرکت بسیار خوب برای عملکرد بهتر و پیشروتر در عرصه پزشکی به‌شمار می‌رود.

وی افزود: از پزشکان و دست‌اندرکاران می‌خواهم با همکاری‌های لازم در پیشبرد اهداف بیمارستان خاتم‌الانبیاء کوشا باشند.

رئیس هیئت عامل بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، این مجموعه آموزشی درمانی را یک نقطه قوت بزرگ برای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان و کشور نامید و بیان کرد: قدمت این بیمارستان به سال‌های دور برمی‌گردد و در دوران‌های سخت و برخی حوادث مثل مسئله کرونا مأمن‌ اصلی درمان در شهرستان شاهرود بود.

توفان، خواستار توجه بیشتر مسئولان شهرستان شاهرود به بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) شد و بیان کرد: این بیمارستان و دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد شاهرود مجموعه‌ای جدانشدنی از بدنه بهداشت و درمان شهر هستند و باید همانطور که به دیگر مراکز بهداشتی نگاه می‌شود به این مجموعه نیز توجه کنیم.

وی با قدردانی از پزشکان و پرسنل بیمارستان خاتم‌الانبیاء که مجدانه و با تعهد به امر طبابت اهتمام می‌ورزند، تأکید کرد: برنامه‌های آینده بیمارستان براساس سند چشم‌اندازی که تعریف می‌شود پیش خواهد رفت، امیدوارم با هیئت عاملی شدن مجموعه شاهد تحولات و بالا رفتن کیفیت و کمیت در تمامی حوزه‌های بیمارستان باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیمارستان خاتم‌الأنبیاء دانشگاه آزاد شاهرود هیئت عاملی اداره می‌شود؛ در عرصه پزشکی پیشرو هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیمارستان خاتم‌الأنبیاء دانشگاه آزاد شاهرود هیئت عاملی اداره می‌شود؛ در عرصه پزشکی پیشرو هستیم"، کلیک کنید.