بیانیه گرامیداشت «روز صنعت دفاعی»

بیانیه گرامیداشت «روز صنعت دفاعی»

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت” روز صنعت دفاعی” عمق راهبردی امروز جمهوری اسلامی را محصول مجاهدت‌های حوزه صنعت دفاعی و نیروهای مسلح کشور در تولید و باز تولید قدرت برای ایفای نقش‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایران عزیز دانست.

به گزارش ام ویک به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ابتدای این بیانیه آمده است:
خدای بزرگ را شاکریم که عرصه صنعت دفاعی کشور به مدد مجاهدت‌های مجاهدان این میدان و نقش آفرینی‌های نیروهای مسلح مقتدر کشور در تولید قدرت، امروز موجبات عزت، اقتدار و افتخار ایران و ایرانی در مقیاس بین المللی را فراهم ساخته است.
این بیانیه می‌افزاید: میدان عمل وزارت دفاع در پشتیبانی دفاعی و تعاملات ملی در نقطه اشتراک و پیوند نیروهای مسلح، قوای سه گانه و حوزه‌های صنعت، علم و فناوری و کسب و کار درخشش این مجموعه به عنوان یک نهاد برخوردار از ماهیت سازمانی چند بعدی و بین بخشی را به همراه داشته است.
این بیانیه تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) را نقشه راه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ارتقای قدرت بازدارندگی کشور قلمداد و تصریح کرده است:
وزارت دفاع به عنوان یکی از حساس‌ترین مجموعه‌های نظام و نهاد پشتیبان دفاعی کشور بایستی همواره شناخت دقیق محیط راهبردی و تحلیل دائمی از وضعیت خود و سایر نیروهای مسلح را با رویکرد تحول آفرینی و پیشرفت همه جانبه در حوزه‌های نظامی دفاعی و امنیتی دستور کار خود داشته باشد.

این بیانیه در پایان با پاسداشت یاد، نام، خاطره و حماسه سازی های شهیدان حوزه اقتدار و بالندگی دفاعی کشور به ویژه وزرای شهید “دکتر چمران، سرلشکر نامجوی، سرلشکر فکوری و دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید دکتر فخری زاده” و تبریک روز صنعت دفاعی به آحاد مجاهدان این عرصه، با تاکید بر تعمیق و پیش برندگی بایسته ها و الزامات امنیت پایدار ملی و بازدارندگی راهبردی آورده است: به فضل الهی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت چهاردهم با تاسی به تجارب و اندوخته‌های ناشی از مجاهدت‌های ۴۶ ساله اخیر در چارچوب تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) با تولید، ساخت و آماده سازی تسلیحات و تجهیزات پیشرفته و فناورانه برای پاسخگویی به تهدیدات دشمنان و نیز تعمیق دیپلماسی دفاعی فعال و مدیریت هوشمندانه روابط و مناسبات دفاعی با سایر کشورها و بهره‌گیری از مشارکت و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی کشور؛ ارتقای توان و آمادگی‌های برتر ساز را با تمرکز بر غافلگیر کردن دشمن را راهبرد قطعی و سیاست دائمی خود دانسته و پرشتاب‌تر از گذشته در این مسیر حرکت خواهد کرد.

پایان خبر ام ویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیانیه گرامیداشت «روز صنعت دفاعی»" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیانیه گرامیداشت «روز صنعت دفاعی»"، کلیک کنید.