برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل داریم

برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل داریم

به گزارش خبرگزاری ام ویک استان سمنان ،صبح امروز سردار جلیل موقوفه ئی فرمانده انتظامی استان سمنان در مصاحبه ای، اظهار داشت: انتخابات پیش‌رو که فردا برگزار می‌شود رویداد بسیار مهمی است و حضور پرشور و حداکثری مردم می‌تواند باعث افزایش اقتدار سیاسی کشور در مجامع جهانی و بین المللی شود.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مدتهاست فعالیت تبلیغاتی خود را در راستای عدم مشارکت در این رویداد ملی آغاز کرده و با سیاه نمایی و دروغ گفتن قصد دارند حضور مردم را در این عرصه کم اهمیت و بی‌فایده نشان دهند.

موقوفه ئی افزود: مطمئنا این توطئه دشمنان نیز همانند انتخابات گذشته و مناسبت‌های دیگر نقش برآب خواهد شد و ملت بزرگ و با بصیرت کشورمان با درک اهمیت موضوع، حضوری قاطعانه و پرشور پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

مقام ارشد انتظامی استان سمنان در ادامه به فراهم شدن همه شرایط جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری اشاره کرد و گفت: متولیان امر پس از شهادت رئیس جمهور خدمتگزار حضرت آیت الله رئیسی، تمهیدات لازم را فراهم کرده و به یاری خداوند متعال همه چیز آماده برگزاری این رویداد مهم ملی است.

وی گفت: در این میان پلیس به عنوان متولی تامین نظم و امنیت در جامعه، مسئول مستقیم برقراری امنیت انتخابات است و برای این امر مهم در آمادگی 100 درصدی به سر می‌برد.

جلیل موقوفه ئی اضافه کرد: تمامی همکاران ما برای برقراری امنیت انتخابات در آمادگی کامل به سر برده و آموزش‌های لازم به آنها داده شده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان همچنین با اشاره به رصد فعالیت ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در سمنان ، گفت: همه این افراد باید در چارچوب مقررات حرکت کرده و ضمن تمکین به قانون از برخی بداخلاقی و تخریب دیگر کاندیداها خودداری کنند.

وی همچنین از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی از سوی ستادهای انتخاباتی، موضوع را به پلیس گزارش داده و مطمئن باشند حتما رسیدگی لازم صورت خواهد گرفت.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل داریم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل داریم"، کلیک کنید.