اهدای نشان شجاعت سازمان دانش آموزی به خانواده شهدای حادثه تروریستی

توسط وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت؛

اهدای نشان شجاعت سازمان دانش آموزی به خانواده شهدای حادثه تروریستی

وزیر آموزش و پرورش در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان کرمان به خانواده شهدای حادثه تروریستی 13 دی 1402 کرمان نشان شجاعت سازمان دانش آموزی را اهدا کرد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ام ویک، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان کرمان که با حضور خانواده شهدا و جمعی از مسیولان کشوری و استانی برگزار شد به خانواده شهید فرهنگی شهید میثم حسینی و 26 شهید دانش آموز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نشان شجاعت سازمان دانش آموزی را اهدا کرد.

در حادثه تروریستی 13 دی 1402 گلزار شهدای کرمان 26 دانش آموز و دو فرهنگی شهید و 120 دانش آموز و فرهنگی نیز مجروح شدند.

یادواره شهدای دانش آموز و معلم استان کرمان با حضور وزیر و جمعی از اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش، مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور، جمعی از مسیولان استان، خانواده معظم شهدا و جانبازان در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار شد.

در این آیین از کتاب «راز صبح» زندگی نامه شهید حاج شیخ علی ایرانمنش مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان کرمان و 2 سرود دانش آموزی و اثر هنری جمعی از هنرجویان هنرستان فرهنگیان کرمان رونمایی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اهدای نشان شجاعت سازمان دانش آموزی به خانواده شهدای حادثه تروریستی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اهدای نشان شجاعت سازمان دانش آموزی به خانواده شهدای حادثه تروریستی"، کلیک کنید.