انتخابات و اربعین، 2 ماموریت مهم پلیس در سال جاری است

انتخابات و اربعین، 2 ماموریت مهم پلیس در سال جاری است

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا انتخابات و ماموریت اربعین را به عنوان 2 ماموریت مهم پیش روی فراجا در سال جاری برشمرد.

به گزارش ام ویک، سردار محمد شرفی در بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، مدیران و روسای انتظامی کشور و با تبریک ایام پر خیر و برکت ماه ذی الحجه و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهارکرد: اخلاص و عملکرد رییس جمهور شهید و همراهان وی ستودنی بود و امیدواریم خداوند توفیق خدمت به ما عنایت و ما را نیز از ادامه دهندگان راه شهدا قرار دهد.

وی افزود: امروز در مجموعه فراجا برای سال جاری دو ماموریت مهم و حساس وجود دارد که یکی انتخابات و دیگری ماموریت بزرگ و معنوی اربعین است که باید تلاش کنیم این دو ماموریت پیش رو به نحو احسن انجام شود. کارکنان انتظامی به اعتقاد من با اخلاص و فداکاری درحال خدمت و انجام وظیفه هستند که از همین جا از یکایک این عزیزان برای پیش برد اهداف و برنامه های مجموعه فراجا تشکر می کنم.

شرفی افزود: در ماموریت اربعین باید با اشراف اطلاعاتی به موضوعات و تشدید اقدام های مراقبتی و پایش مرزی و آمادگی هرچه بهتر برای مقابله با اقدامات بیوتروریسمی، تسهیل شدآمدی و نظارت بر ایمنی در تردد زایران اهتمام ورزیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تاکید کرد که باید افزایش توان کنترل های امنیتی همراه زایران، پیشگیری از ورود و خروج موادمخدر، کالای قاچاق و اقلام ممنوعه و نیز تقویت سیستم های کشف و خنثی سازی بمب و تله های انفجاری و مدیریت پارکینگ ها در دستورکار قرار گیرد.

شرفی با اشاره به راهبردهای فراجا در ماموریت اربعین سال 1403 خاطرنشان کرد: کاهش نیروی انسانی و تمرکز بر مدیریت هوشمندانه، تمرکززدایی و افزایش اختیارات فرماندهان استان ها، تکمیل ظرفیت های اسکان و قرارگاه های فرماندهی و توسعه سامانه سجاد و ایجاد سهولت خدمات گذرنامه ای از جمله راهبردهای تعیین شده است.

وی به افزایش ظرفیت های چاپ گذرنامه با استفاده از ظرفیت های سازمانی و تامین نظم و امنیت پایدار مراسم راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: تمرکز بر توانمندی های درون سازمانی و پیگیری مطالبات برون سازمانی از جمله مواردی است که مورد تاکید است.

پایان خبر ام ویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات و اربعین، 2 ماموریت مهم پلیس در سال جاری است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات و اربعین، 2 ماموریت مهم پلیس در سال جاری است"، کلیک کنید.