افتتاح اولین روستا بازار مشهد

افتتاح اولین روستا بازار مشهد

ام ویک/خراسان رضوی فرماندار مشهد گفت: افتتاح اولین روستابازار مشهد با هدف معرفی و فروش محصولات ارگانیک روستایی است و اگر استقبال مردمی خوب باشد، ان‌شاالله این طرح‌ها ادامه خواهد داشت.

  اولین روستا بازار عصر امروز، ۲ مرداد ماه با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، و محسن داوری، فرماندار مشهد در محل چهارراه مخابرات مشهد افتتاح شد.

محسن داوری ضمن بازدید از غرفه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از  فرصت‌های ایجاد شده در دولت سیزدهم، ایجاد ظرفیتی در روستاها بود که طی آن وام‌هایی به روستاییان با هدف فرآوری محصولات روستایی و عرضه به بازار پرداخت شد. 

وی خاطرنشان کرد: این اتفاق در سه بخش مرکزی، رضویه و احمدآباد افتاد. 

فرماندار مشهد بیان کرد: هدف از احداث روستابازار، از میان برداشتن واسطه‌ میان تولیدکننده اصلی و خریدار است. بدین ترتیب مردم با مراجعه به این محل می‌توانند محصولات روستایی و ارگانیک را با قیمتی مناسب‌تر تهیه کنند. بنابراین اگر از این روستابازار استقبال شود، قطعا در سطح شهر دوباره تکرار خواهد شد.

داوری ادامه داد: به تمام واحدهای حاضر در این روستابازار از پیش وامی برای تولید این محصولات، تعلق گرفته است. مواردی که اعلام درخواست وام کرده‌اند، ارزیابی شده است و در حال حاضر این امکان و فرصت وجود دارد. قطعا پس از تکمیل پرونده، وام‌ها پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: در سال گذشته حدود ۳ هزار میلیارد تومان وام با بهره کم در سطح شهرستان به روستاییان و مشاغل خانگی پرداخت شد. 

فرماندار مشهد گفت: ویژگی این محصولات ارگانیک بودن آن‌ها است و تمامی این محصولات دارای مجوز هستند. این روستا بازار اولین بازار برای معرفی و فروش محصولات ارگانیک روستایی است که اگر استقبال مردمی خوب باشد ان‌شاالله این طرح‌ها ادامه خواهد داشت.

پایان خبر ام ویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح اولین روستا بازار مشهد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح اولین روستا بازار مشهد"، کلیک کنید.