آغاز گشت های مشترک ماه مبارک رمضان و نوروز در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز گشت های مشترک ماه مبارک رمضان و نوروز در کهگیلویه و بویراحمد

ام ویک/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ویژه نظارتی در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز 1403 در تمام شهرستان های تابعه خبر داد.

سید حمزه لقمانی روز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ایام پایانی سال و حلول ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای خرید کالا این سازمان طرح ویژه نظارت برمراکز خرید و بازارهای عمده را آغاز و در دو مرحله عملیاتی می کند.

وی اظهارکرد: مرحله اول طرح از 15 اسفندماه تا پایان سال جاری می باشد و مرحله دوم آن از یک فروردین ماه سال 1403 آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این طرح هشت اکیپ گشت مشترک در سطح استان در دو تایم صبح و عصر فعال و اولویت های کاری، رصد آجیل و خشکبار، پوشاک، میوه، گوشت قرمز و ماهی و مرغ، کیف و کفش، مراکز تفریحی و گردشگری و اقامتی، کالاهای اساسی، فروشگاههای زنجیره ای، ترمینال مسافربری، قالیشویی، و سایر خدمات را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش ام ویک، لقمانی هدف از طرح نظارتی را پایش بازار و پیشگیری از تخلفات اقتصادی عنوان و تصریح کرد: گشت مشترک تعزیرات با حضور میدانی روسای شعب و همراهی و بازرسان دستگاههای نظارتی بازار شامل سازمان صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، صدا و سیما، نیروی انتظامی و اتحادیه ها جهت پیشگیری از تخلفات احتمالی و برای رفاه حال مردم انجام می شود.

پایان خبر ام ویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز گشت های مشترک ماه مبارک رمضان و نوروز در کهگیلویه و بویراحمد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز گشت های مشترک ماه مبارک رمضان و نوروز در کهگیلویه و بویراحمد"، کلیک کنید.