آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ام ویک، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده چالوس گفت: در محور چالوس مسیر جنوب به شمال، محدوده های بیلقان، پورکان، آتشگاه، پل زنگوله و سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین است؛ به همین دلیل در حال تصمیم گیری های جدید در این باره هستیم.

وی با اشاره به آزادراه تهران-شمال افزود: ترافیک در آزادراه تهران ـ شمال حدفاصل تونل شماره 7 تا تونل شماره 15 و حدفاصل تونل شماره 17 تا شهرستانک و محدوده تونل البرز نیز نیمه سنگین اعلام شده است. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در محور هراز مسیر جنوب به شمال، محدوده های آبعلی و امامزاده هاشم و حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو نیز ترافیک پرحجم است.

شیرانی گفت: در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال، حدفاصل رودهن تا گیلاوند و حدفاصل سیدآباد تا امین آباد نیز ترافیکی نیمه سنگینی دارد. 

وی درباره آخرین جاده شمالی کشور افزود: در آزادراه قزوین ـ رشت محدوده های شیرین سو و پارک جنگلی سراوان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: بر اساس رصدهای پلیس، ترافیک در محور قدیم تهران ـ بومهن و آزادراه تهران ـ پردیس محدوده های ابتدای آزادراه و جاجرود پرحجم اما در حال حرکت است.

شیرانی با اشاره به وضعیت سایر جاده های کشور گفت: در آزادراه کرج ـ قزوین حدفاصل ساسانی تا گلدشت و محدوده های ینگی امام و شهرک آزادگان و حدفاصل زیاران تا محمدیه و در آزادراه تهران – قم مسیر (رفت و برگشت) محدوده بهشت زهرا و آزادراه قم ـ تهران محدوده وهن آباد نیز ترافیک نیمه سنگین اما در حال حرکت است. 

وی افزود: در هیچکدام از جاده های کشور، هیچگونه مداخله جوی وجود ندارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره های 120 و 88255555 تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

پایان خبر ام ویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور"، کلیک کنید.